Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Yeni bir yıl daha...

Yeni bir yıl daha...
 

Yeni bir yıl daha geldi eskiyi geride bırakarak. Güzel olan herşeyi yanımıza alıp kötü olanları hafızamızdan silmek düştü yine bize her zamanki gibi..

Ve evet yeni bir yıla merhaba dedik. Hayatımda geçirdiğim en güzel yılbaşını oldu bu, sevdiğim insanlarla ve en sevdiğim şeyi yaparak (Şarkı söyleyerek). Şöyle bir dönüp baktım geçip giden seneye aslında bu yıl çokta şey götürmedi benden hatta 2007 uğurlu bir yıldı benim açımdan. Bu dönem çok iyi insanlarla tanıştım, iyi bir iş buldum, sevdiğim ve sevdiklerim yanımda daha ne isterim ki! Ve en önemlisi MB ailesiyle tanıştım. Burda güzel arkadaşlıklar kurdum. İnsanların çıkar düşünmeden nasıl sevebildiklerini öğrendim. Moralim bozuk olduğunda nasıl tek yürek bana destek olduklarını da. Bu hiç tanımadığım ama aslında çok iyi tanıdığım MB ailesine ve MB'yi kuranlara ne kadar teşekkür etsem az. Bana her sıkıldığımda, duygulandığımda, coştuğumda içime sığmayan duygularımı yazmam için bir köşe verdiler. Paylaştığım duygularıma renk katan bir sürü güzel yürekle birlikte.

Güzel şeyler konuşmayı çoğu zaman beceremem ben. Ancak bu kadar oluyor işte. Daha neler söylemek isterim ama siz anlarsınız beni. Yeni yıl sevdiklerime, bana ve MB ailesine herşeyin en güzelini getirsin. Başta sağlık versin ama o olmayınca hiçbirşey olmuyor. Sağlık oldumu gerisi geliyor zaten. Sizleri çok çok çok seviyorum ve yeni yılınızı kutluyorum....

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..