Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni bir yıl yeni umutlar...

Yeni bir yıl yeni umutlar...
 

internetten


Geldi ve geçti işte bir yıl daha. Niye hüzünsün be yılbaşı neden hüzünsün. Gidenin ardından ağlamakmısın sen. Yoksa geleceğe merhaba mısın?

Bakıyorum da, iş yerindeki yılbaşı ağacı senede bir kez süslenmiş hali ile kapının önüne çıkıyor ve yılbaşından sonra da sesizce depoya kalkıyor. Senede bir kere o bize bütün güzelliği ile parıldarken, içimize güzel bir sıcaklık yaşatırken aslında bizi ne kadar mutlu ettiğinin kimse farkında değil.

Yeni bir yıl, hayata belkide yeni bir adım atmak, yaşamdan ümidini kesmemek, yeni güzel dileklerle ayakta durabilme gücümüzü artırmak, sevmeyi ve sevilmeyi öğrenmek.

Hayat aslında aynı sürecinde devam ederken, umutlarımızın yeşermesini istemek, olsun be belki bu sene kuyruğu düzeltiriz ümidiyle kendimizi avutmak.

Geride bıraktıklarımızı bir gün içinde yada en azından bir gün için unuttuğumuzu düşünürken bir parçada olsa mutlu olabilmek.

Yinede her şeye rağmen güzel yeni bir yılı beklemek. Bu sene senden beklentim çok 2010 sakın bana kelek atma emi.

Bana yardımcı ol ve en azından bir dahi seneki yılbaşı yazımda, yılbaşı bana buruk sevinci değilde dolu dolu güzel günleri hatırlamamı ve daha eğlenceli zaman geçirdiğimi hissettir.

Yaşama nasıl bakarsanız, yaşamın ta kensisidir aslında o bakış. Yeni yılda güzel bakın, hayata iyi dileklerle bakın ki güzel ve mutlu bir yıl geçirin.

Kalbinizden sevginin yok olmaması dileğimle...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..