Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeni birini gönder herşeye rağmen... Duydun mu beni evren!!! :)

Yeni birini gönder herşeye rağmen... Duydun mu beni evren!!! :)
 

Güneş yüzüme yüzüme vurdu sabah...

Gülüştük birazda :)

Başımı çevirdim yine geldi, yorganımı yüzüme çektim yine sızdı biyerlerden,

Sadece yüzümü değil, ruhumuda ısıttı...

'Yaz geldiiiiiiii' der gibi gülümsüyordu bana,

Sonrada aldım onu kollarıma sardım,

Ayy bir güzel gülümsüyor görsen yersin yersin =D

Kalk hadi çık dışarı gez, bugün senin günün dedi.

Mutlu olmayı bilirsin sen dedi.

Yine yankılandı kahkahalarım,

Yine aldım kollarıma sardım...

Gittik arkadaşlarla kırlara, fotoraflar çekildik, eğlendik.

Bugün hüznümüde saldım, 'hava güzel git artık bırak beni güneşime' dedim :)

Güneşi gören mutluluk durur mu hiç ? :)

Koştu geldi oda bizimle.

Arkadaşlarımla tanıştırdım onu, Artık oda bizden dedim hep yanımızda olacak...

Eteklerim hafif rüzgarla savruldu.

Yanaklarımı okşadı rüzgar, onada küçük bir tebessüm  =D

Bitterli dondurma yedik sonrada, o nasıl bir tat öyle yaa...

Etrafıma dahada dikkatli baktım bugün...

Evet evet mutluydum ben bugün.

Aklıma gelmedi değil geldi ama yine de güldüm,  

Acılara inat güldüm...    

Aldın papatyaları...

Seviyor,

Sevmiyor,

Seviyor,

Sevmiyor...

Fulya evreni, doğayı seviyor, seviyor, seviyoooooooooor =D                                                

  ...

Mutlu olasım var bugün.

Kimbilir başka bir aşk bulur belki de beni.

Amaaaan sanki bi tek o var. Onsuzda mutlu olabilirim ben :)

Sen gittin ben huzur buldum be.

Ne karışan var ne bişey!

Özgürlük gibisi var mı ? :)

Ama yinede gelecek olanı geri çevirmem :)

   ...

*NOT*: Sevgili 'EVREN' umarım mesajımı almışsındır :) 

*DİP NOT*: Bunlar mutluluğu yakalamak için evrene hazırlandı, ben onu kandırmadım, oda beni aldatmasın :)

*DİBİNİN DİBİ NOT*: Bunlara rağmen hala seviyorum o malum kişiyi :) 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..