Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Yeni Gün

Yeni Gün
 



Bu sabah "sadece bana ayrılmış bir gün olsun " diyerek uyandım sana...tertemiz havanın vakit henüz erken de olsa yavaş yavaş yaz güneşine bulanıp, ılınmaya başlamış o yumşacık halini misafir etmek istedim odama. Madem itiraz etmedin, süzülerek pencereden kondun saçlarıma; "yeni gün" haydi beni okşa.

Yeni dokunuşlar getir hayatıma...
Yeni kokular duyayım gün boyunca...
Yeni heyecanları, yeni yerleri yeni bilinmezleri taşı yaşamıma...

-Yeni gün sözüm sana: Bak bu arzu da "yeni" hayatımda, tıpkı senin gibi.

-Yada... yeni olan sen değilde ben miyim yoksa ?

- Ruhların yaşı olmazmış değil mi ? Belki de herikimizde binlerce yaşındayız aslında...

-İşte sana cevabım: Her takvim yaprağında değişse de benim adım, sende benim kadar yeni ve en az o kadar eskisin kadın...

"Sen de benim gibi..."dedin ya sen bana...
O halde bu yakınlaşmamızın ardından bir itirafım olacak benim de sana; işte o eski olan yanımda sakladığım ve henüz bilemediğim ben'leri tanıdıkça, unuttuklarımı anımsayıp onları ilk defa tanışıyormuşcasına aldıkça yaşamıma..ancak böyle yenileniyorum aslında.

Benim "yeni" deyipte kabul edebileceğim, bende olup bana o güne kadar gözükmemiş olan yanım olabilir anca...

Aksi halde "yeni" ye açamamki kendimi...

Her yeni gün'de, uyandığım o taze ve yeni sabahta üzeri örtülmüş bir sayfa daha sunuluyor bana.

Ve tüm bu sunulanlar bendekini bana yansıtan bir aynadan ibaretler aslında.




Sevgi ve ışıkla,
Ayna

05.08.2008

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..