Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
 

Yeni güne başlangıç

Yeni güne başlangıç
 

İşte böyle olmak istiyorum yaşlandığımda...


Eskiden dediğim zamanlar az öncesi mesela, bazense 10 yıl öncesi. Ne çok şey oldu aslında, hani şu dedikleri gibi olamadım hiç, ama ne önemi var hiçbirşeyin, ya da herşeyin. Bir ara bu akşamdı sanırım, bir araba hafifçe dokundu ayağıma, sonra eve gelirken yoldan karşıya geçerken neredeyse bir taksinin altında kalıyordum. Ölüm böylesine basit olabilir mi?

Çoğu zaman ölmek istedim desem de, aslında yaşamak istiyorum herkesten çok... Bazen küçük bir serçenin sesiyle coşuyorum, ama kendim bile anlayamıyorum mutluluğu mu... Mutlu olmak sanki yabancıymış gibi geliyor. Şimdi yine bir sigara içip zehirlemeliyim kendi mi, oysa elma soymuş da annem yesim diye getirmiş... Şu hayatta önüme gelen pek çok güzelliği reddedip kötüyü hep seçtikten sonra yakınıyorum birde, neden güzel gitmiyor diye.

Güzel gitmesini beklediğim ne var biliyormuyum ki? Korkularımdandır belki tüm sıkıntılarım, oysa cesur sayarım kendimi bazı bazı.

 
Toplam blog
: 17
: 361
Kayıt tarihi
: 17.05.08
 
 

1979 yılında teneke bir leğenin içine doğum yapmış annem evde... Yardımcısı olan şu meşhur ebe de..