Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni hayatım, yeni mahallem,yeni evim.

Yeni hayatım, yeni mahallem,yeni evim.
 

Evettt geldik durduk bir binanın önünde..
İndik aşağı, dediler burası!
Kafamı kaldırıp baktım binaya, bir han'a benziyor...
Dışardan görünüşü apartmana hiç benzemiyordu!!
Etrafa bakındım'da çok geniş bir cadde üzerindeyiz..
Binalar aynı tip, hep bir birinin kopyası..
 
Cadde temiz vızır vızır arabalar, insanlar geçiyor, yüzlerine bakıyorum bir önceki geçen kadınla aynı yüz:))
Adama bakıyorum deminde geçti bu adam diyorum..
 
Sanki robot gibi tek fabrikadan çıkmışlar:))
Hani Türkiye'den geldik ya anam bir eşya getirmişiz yerinden kalkmıyor valizler:))
 
Tüm yazlıkları, kışlıkları eşim az çok tecrübeli olduğu için japonya'da bulamayacağımız yiyecekleri doldurup geldik..
 
4 valiz ama yerinden kalkmıyor:) (eskiden hava alanında valiz kilo sınırıda yoktu şimdiki gibi her biri 30-40 kilo.)
Neysem bizim daire 6. Kattaymış..
İlkkez 4. Kattan yukarıda oturacam ya heyecanlandım daha yukarı çıkmadan manzarayı hayal ediyorum :)))
 
Birdeeee bina asansörlü efendim:p
İlkkez asansöre de bindik yaaaa...(ozamanlar lüks semtlerde vardı asansörlü evler canım.)
Çıktık 6. Kat'a! Her katta 5 daire vardı girdik birine HA BİSMİLLAH diye.
Girdim ama gözüm karardı bir anda...
 
Hiçbirşey göremez oldum, sanki biri beni başımdan aşağı yere itiyormuş gibi.. Ev öyle bir karanlık, daracık, baskılı, küçücük geldiki gözüme..
Yinede aynen öyle.. Bu ne allahım tavuk kümesi gibi dedim :))
O pırıl pırıl caddenin, güzelim japonya'nın evleri böyle mi??
 
Şansıma ev arkaya bakıyormuş....
Arka binanın asansör boşluğuna.. Manzara????
Sağdan ve soldan bir karış bina boşluğundan görülen iki sokak:))
Odaları dolaşayım dedim bizimkine. Hepsi bukadar dedi:))
Yer'de bir sünger, küçük bir tv, iki kapaklı mini buz dolabı, mikro dalga, bilgisayar masası ve tost makinesi olan 4 metre kadar bir oda..
 
Yanında sürgülü dolap sandığım yatak odası, uzun ince hol'le karışık mutfak..
 
Patronda yanımızda birşey de diyemiyorum adama.....
Neyse sustuk artık demekki Japonya'da evler böyle miş dedim.
 
Yerleştik yavaş yavaş..
 
Toplam blog
: 9
: 1403
Kayıt tarihi
: 06.04.14
 
 

Doğma büyüme istanbullu biri olarak eşimin iş vasıtasıyla japonya'ya taşınmak zorunda kaldım. Jap..