Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Yeni iş alanım: e-bay ve gittigidiyor

Yeni iş alanım: e-bay ve gittigidiyor
 

Başlığa bakılırsa tüm gün tembellik yapmam beklenir herhalde. Ne var ki Manita Bey'in zoruyla tüm günümü bilgisayar başında geçirdim, ve bana verdiği görevleri içimden söylenerek yaptım..Tüm haftayı uyuyarak geçirdim ve hala uykum var, kafamı koyabilecek bir köşe bulsaydım inanın affetmezdim. Bilgisayar ekranına bakmaktan başıma ağrılar girdi, ki benim gibi bir prensese böyle işkence çektirmek Prenses Haklarına aykırıdır, Manita Bey'i şikayet edecek bir yer bulsam edeceğim. Tüm gün internette gezinirken E-Bay'e üye oldum ve işte o zaman yanlış ülkede yaşadığıma karar verdim. Aman Allahım orda 5 dolara 10 dolara satılan ayakkabıların güzelliği nedir öyle? Ama ne yazık ki kargo parası 40 dolar falan: Yuh yani, bu ne be 10 ayakkabı alırsın bu parayla! Acilen bu duruma bir çözüm bulunması, veya benim yurt dışında taşınmam lazım!!! Ha unutmadan e-bay'den veya gittigidiyor'dan bende satış yapmaya heveslendim. İlk olarak da acaba bizim Valide Sultanla mı başlasam diye düşünüyorum...Aslında o satılacak bir ürün sayılmaz ama ona koca bulabilirim belki...Daha gelişim çağımdayım ve bir babaya ihtiyacım var. (bana harçlık verecek, bana harçlık verecek, bana harçlık verecek)
Huzur dolu bu satırları yazarken Manita Bey sesleniyor ve:
"Bu enerjiyi umarım bize faydalı olacak şeyler için kullanacaksın" diyor. Tabii canım emin ol sen, e-bay veya gittigidiyor'dan senin eşyalarını da satacağım sen askerdeyken baya faydalı olacağım:)
Nerde kalmıştım anneme koca bulacağım, annem bunu okuyunca kızacak mı, Manita Bey kızacak mı, veya bu fikir tutar mı?

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..