Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '10

 
Kategori
Mizah
 

Yeni Kraliçemizi seçerken...

Yeni Kraliçemizi seçerken...
 

Miss Blog 2010 yarışması kıyasıya ya da Türkçesiyle kıran kırana gidiyor! (Önceki Türkçe değil miydi Ahmet?) Aldığım izlenim o!

Bu yılki adayların da Allah’ı var hani! ( geçen yılkilerin yok muydu diye gıcıklık yapmayın!) Seçimde çoğunuzun zorlandığını tahmin ediyorum!

İlk oy kullananlardanım! Niye acele ettin diye sorarsanız; aslında kraliçeyi erken seçime zorlamadığıma şükretsin! Yetkim vardı!

Memleket ne hale geldi sayesinde yahu!

30'ların İtalya’sına döndük arkadaşlar! Orada “kara gömlekliler” burada “kara çarşaflılar!”

Neymiş özgürlük!

Örtülü ödenekten biraz para çekmek isteyince latifeyle karışık sormuştum!

“Ne o sayın kraliçe, sanayi-i Nefise okulu mu kuracaksın yoksa?”

“Mahmutpaşa’da ev tekstili mağazası açacağım! Nevresim çarşaf falan satarım. Malum emeklilik! Ek gelir!”

“İyi düşündün!”

Ulan gideriz mağazayı açmaya ki, bir de ne göreyim, kara kara çarşaflar vitrinde!

“Bu ne ya? Satanistler mi yatacak bunların üzerinde kraliçe hazretleri? Yok mu çiçekli miçekli şeyler?”

“Bunlar moda şimdi!” Dedi.

Saf gördü bizi demek!

Ama satışlar iyiydi! Sümerbank ona çalışıyordu!

Tebdil-i kıyafette Taksim meydanında dolaşıyorum, baktım tüm kadınlar çarşaflı!

“Ne oluyor Lala?” Diye anlamlı anlamlı yaverime sordum!

Anlamsız anlamsız bakıyor!

“Bunlar Arap turistler kralım!”

Yanaştım birine! Bakayım gerçekten Arap mı?

“Merhaba Haciye!”

Döndü baktı! Gözler aynı Abi! Badem! Kaşlar kalem! Makyaj dersen bir âlem!

“Buyurun kralım; Saniye ben!”

Döndüm Lalaya!

“Hani lan Arap’tı?”

“Müslüman’ın Arabı Türk’ü olmaz!” Demez mi?

Olay bu arkadaşlar!

Memleketin menteşesi çıkmış gördüğünüz gibi! (mutfak dolabının değil!)

Bir an önce yeni kraliçe seçilmeli!

Efsane Fenerbahçeli Metin prototipini yazısının yanına koymuş! Bundan iyisi Malatya’da kayısı deyin seçin yeni kraliçenizi! (gün kurusu olmasın!)

Hayırlara vesile olsun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..