Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '08

 
Kategori
Eğitim
 

Yeni Milli Eğitim Bakanı SBS’yi hemen kaldırsın

Yeni Milli Eğitim Bakanı SBS’yi hemen kaldırsın
 

Yeni Milli Eğitim Bakanı henüz yok elbette ama çok uzun zaman geçmeden yeni bir Milli Eğitim Bakanı olacağı kesin gibi görünüyor.

Bir Milli Eğitim Bakanı düşünün, gazeteciler o gün Milli Eğitim’le ilgili en önemli konu hakkında soru soruyorlar ve bakan yanıtlıyor. “Şu anda maça konsantre oldum”. Milli Eğitim anlatılamaz bir durumda bir durumda. İlk kabine değişikliğinde Milli Eğitim Bakanı’nın değişmemesi olanaksızdır.

Yeni gelecek Milli Eğitim Bakanı ilk açıklama olarak “SBS’yi kaldırdım, 8. sınıflarda tek sınav olacak” demelidir. Bunu yapmazsa bu vebalin altından kalkamazlar, ne Milli Eğitim Bakanı, ne Başbakan ne de Hükümet.

Şu andaki bakan ayrıldığında dersane patronları bakanın heykelini dikmelidir Kızılay’ın ortasına. Hiç olmaması gereken dersane sektörü altın yıllarını yaşıyor. SBS “müşteri” kitlesinin katlanmasını sağladı. SBS öğrenciye zarar veriyor, ailelere yük getiriyor ve seçicilik konusunda ek hiçbir katkı sağlamıyor

Eğitimizin sorunları çok fazladır ancak en büyük sorun SBS’dir. SBS çocuklarımızın başbelasıdır, eğitimin kanayan yarasıdır. Bu yaranın temizlenmesi gerekiyor, bunun tek çaresi de SBS’nin hemen kalkmasıdır. “SBS kalktı” haberi milyonlarca öğrenciye bayram yaşatacaktır, milyonlarca aile de “oh be” diyecektir.

Ankara, 11 Ekim 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..