Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '13

 
Kategori
Teknoloji
 

Yeni Moda Tv Dongle tarzı Mini PC Box'lar üzerine…

Yeni Moda Tv Dongle tarzı Mini PC Box'lar üzerine…
 

Bildiğiniz gibi şu sıra her şeyin minisi ve multi fonksiyonlusu makbul… Flashtan çalışan uygulamalarsa bunun kreması hatta çileği… Ama son dönemde ön plana çıkan en yeni ve en popüler aletler ise Tv Dongle tarzı Mini PC Box lar…

Uzak doğuda fırtına misali esmeye başladı bahsettiğim mini pcler… Ben de merak sardım ve biraz araştırayım dedim… Her tür kapasitede pahalı yada ucuz modelleri var ve bildiğiniz tablet pc tadında performanslar sunarak, bu pcler kullanıcılarını az çok mutlu etmeyi başarıyorlar…

Fakat her şey bir yana incelemem sırasında Çin işi olan ve özellik olarak yok yok dedirttirecek bir modele rastladım ki, şaşkınlığımı sormayın dostlarım… Allwinner A31 Quad Core Cortex A7 1.5GHz işlemcili, 2GB DDR3 Ramli, 8GB NAND FLASH hafızalı ve işletim sistemi olarak da Android 4.2 yüklü… Üstüne üstlük 1080P (Full-HD) oynatabilme becerisine sahip olup HDMI girişini de üzerinde bulunduruyor…

Normalde biraz fazla olmasını beklediğiniz fiyatı ise Çin işi bir pratiklik ve ucuzlukla 109 dolara düşürülmüş… Gözlerime inanamadım desem yeridir… Bu özellikler ve bu fiyat aynı anda çok şaşırttı beni… Ama şimdi şu an alın kullanın, manyak ötesi çalışacaktır şeklinde bir tavsiyede bulunamam, çünkü ben de yok ve performansını test etmedim… Sadece sizi bu ürün hakkında bilgilendirmek ve tercihlerinizde kafanızda bulunmasını sağlamakla yetinmek istedim…

İşte, teknik özelliklerini bulabileceğiniz linki…  Şaşırdım ve ilginç buldum, ötesinde de sizle paylaşmak istedim… Tercih sizindir dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/tv-dongle-tarzi-mini-pc-box/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..