Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Yeni sayfa açıyorum!

Yeni sayfa açıyorum!
 

Bir süredir sanal âlemde herkes gibi bende kendimce yazılar yazıyorum... <ı>
Daha işin başında söylemiştim, yazma konusunda herhangi bir iddiamın olmadığını! Son zamanlardaki yazılarım ile MB da ilk yazmaya başladığım anlardaki çizgiden çok uzaklaştığımın farkına vardım!

Belki de bir takım olaylar beni buna zorladı ama şu an için inanın bunun nasıl olduğunun hiçbir önemi yok. Zaman zaman birkaç MB üyesi ile tatsız olaylar yaşayarak çevremize verdiğimiz rahatsızlıkta cabası! Burada önemli olan benim haklı olup olmadığımdan çok yaşanan olaylardan ders alıp almadığımızdır.

Yüzünü dahi görmediğim insanlarla fikriyatımız uymuyor diye tartışarak geçirdiğim zamana acıyorum...En azından bu sürede daha hayırlı işler yapabilirdim!<ı>

Geçmişte yazdığım yazılardan altmış adedini bir iki hafta önce yayından çekerek sessiz sedasız temizlik operasyonu başlattım. <ı>

Şimdi, ben tekrar yeni bir sayfa açıyorum ve bu saatten sonra kimseye bir kırgınlığım ve bir düşmanlığımın olmadığının özellikle altını çiziyorum!<ı>

Tekrar eskisi gibi aynı şevk ile yazabilir miyim işte onu bilemiyorum... Sanal âlemde her şey hayal! Gerçek ise hemen yanı başımızda tüm çıplaklığı ile duruyor ve bizler onu her gün yaşıyoruz... Acısıyla tatlısıyla...

İşte o gerçek bizim hayatımıza yön veriyor biz ne söylesek boş! Ciddiye alınacak çok daha önemli meselelerimiz olduğunu biliyorum!<ı>

Hoşça kalın...

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..