Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Yeni Sayfam Mutluluk Formülü Umut

Şimdi tertemiz bir sayfa açmak istiyorum yaşamımda hakkım olduğunu hakettiğimi düşünerekten... Aslına bakarsam diğer sayfalarımda tertemizdi sadece derin yazılarla doluydu bazen silmek istediğimde çok işlediğinden bastırarak seni yazdığımdan kağıdı silerken buruşuyordu. Olsun gene düzeltiyordum kaldığım yerden.... Bazen kendim buruşturup atıyordum seni... Kendi kendime bir geri dönüşüm kutusu oluşturmuştum senin için atıp seni tekrar çıkarıyordum kaldığımız yerden...Buruşturulmuş olmamalıydı yaşananlar... Şimdi bir sayfa açtım gönül sayfamı kapattığım yerden yerden...

Tek farkı içinde olmayan senle başlıyor, senle bitiriyorum sonunu bilmediğim.... Pek net değildi seninle yazılmış olanlar silik okumaya çalışıyorum okuyabildiğim kadar.... Ama olsun ne demişler.... Seven sevdiğinden yakınmazmış ben de yakınmıyorum canın sağolsun yine de okumaya çalışıyorum...

Ama dolduramıyorum içini birini koysam silinmeyen izlerin... sana benzemeyen sevgisi... Onun sayfasına misafir olsam ben beceremiyorum... Senin izlerinle gidiyorum... Olmuyor işte.... Biliyorum haksızlık ediyorum ona da...

Halbuki diyor ki sana ihtiyacım var kalbindeki sevgiyle sana...
Çok şey mi istiyorum... Sevgi dolu yüreğinde yer ver bana...
Uykusuz gecelerini birlikte aşalım....
Sabahı birlikte karşılayalım...
Çare olayım çarasizliğine...
Sevgine ışık olayım...
Gönül yuvana direk, aydınlatıyım seni renk, renk...

Biliyorsun diyorum yalan yok biz de, sevdim birisini sevmemek gerektiği biçimde...

Ve bir masal anlatıyor bana... DÖRT MUM diye....
İlk iki mum barış ve iman diyor, bu dünya da artık çok çabuk sönenlerden...

Ya 3. mum çok üzgün diyor. 3. mum sensin... 3 . mum ne ki diye sorduğumda sevgi diyor... Ama artık oda senin gibi etrafına ışık verecek gücün kalmadığını söylüyor.... İnsanların onu hep kenara ittiklerinden, ertelediklerinden yakınıyor....

Peki 4.mum diyor Umut diyor o da benim... Korkma diyor ben etrafıma ışık saçtığım sürece diğerleri de yeniden yanarlar ve onlarda aydınlatmaya devam ederler...

Hadi diyor izin ver al beni yanına ve başla yakmaya göreceksin için nasıl aydınlanacak... Gülümsüyor diyor ki iyi ki varsın umut iyi ki .... Ve açtığı yeni sayfasında umudu hep baş köşe oturuyor artık satır aralarında hep umut gülümsüyor....

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..