Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Yeni sayın dilencilerin dikkatine...

Yeni sayın dilencilerin dikkatine...
 

İnsanların; duygu dünyalarının istismarı, bazen çok kolay olabiliyor... Özellikle memleketimizde, bazı insanların kolay yoldan para kazanmak istemeleri, her zaman mümkün olabiliyor... En kolay olanı ise dilencilik.!

Gerçekten, başka çaresi olmadığını düşünen kişilerin yöntemi. Ama; başka çareleri araştırmıyorlarsa, dilencilik yapmak onlara daha basit geliyor. Bu yöntem ile kendi memleketlerinden kalkıp, tanınmadıkları yörelere giderek dilencilikten bayağı bir kazanç elde edenler bile oluyor. Bu durumlarla en fazla uğraşanlar ise belediyeler. Ama, ya belediyelerin yetersiz kaldıkları zamanlarda neler oluyor dersiniz? İşte size bir örnek;

Bu gün; Bodrum'un, Turgutreis beldesine gitmiştim. Öğlen saatleri geldiğinde, yemek yiyebilmek için bir restauranta gittim. Yemeğimi yedikten sonra, aracımı bırakmış olduğum otoparka doğru yürümeye başladım. Sağa sola dükkanlara bakarak yürümeye devam ediyordum ki; bir içecek büfesinin kapısının önünde, 40 cm'ye 30 cm boyutlarında bir tabela gözüme takıldı... Ve tabelanın üzerinde yazanlar ise aynen şöyleydi;

"Her gün 4 veya 5 defa ziyaretimize gelen, yeni sayın dilencilerin dikkatine, dükkanın SADAKASI sözleşmeli dilencimiz Fatma hanım'a ÖDENMEKTEDİR..."

Şimdi sizler bu yazıyı okuduktan sonra; bunun gerçek olup olmadığını merak edebilirsiniz... Olayı cep telefonumun kamerası ile ölümsüzleştirdim fakat, bu yazı ile birlikte çıkıp çıkamayacağını bilemiyorum. Çünkü; Blog sayfalarımızın bazı boyut standartlarından dolayı çıkamayabilir... Şayet çıkarsa, gerçekliğini görebilirsiniz... Memleketimizin güzide insanları, bazen kendilerince o kadar güzel enstantaneler yaratıyorlarki, Nasrettin hocanın torunları olduğumuzu daima ispat ediyoruz. Saygıyla kalın...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..