Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '20

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Yeni Şeyler Öğrenmek

Evlerde olduğumuz şu günlerde hemen hemen hepimiz fazlaca internet kullanıyoruz. Haklıyızda sanırım bir çok haneye yerel internet bağlantısı yapıldığı istatistiksel oranlara baktığınızda ve herhangi bir internet satış ofisi arandığınızda bağlantının size ulaşması en erken bir hafta ya da daha uzun zaman alması bu yoğunluğu kanıtlar nitelikte. Peki interneti nasıl kullanıyoruz? Fazlaca fayda ve artı değer katabiliyormuyuz balkonunuzdan aşağı asılan hayatlarımıza. Bir iki silkip özünüze madalladığımız değerlerimize...

Bugüne kadar zaman bulamadığımızdan şikayet edip durduğumuz ve bir türlü izleyemediğimiz yabancı yapım diziler,Oscarlık filmler hepsi birer kazanım elbette. Fakat bunların yanı sıra birçok yeni bilgiye sahip olacağımız eğitim sitelerinin de olduğu. Bu ekranın başına geçme sebebim edindiğim uzaktan eğitim (UZEM) olanağını aktarmak, belki bir çoğunuz aktif şekilde kullanıyor. Ya da bu benim hoşgörüm :) Değerli üniversiteli arkadaşım, virüsten önce aktif çalışan ve şuan bir süre evinde 'güvende' olmak durumunda kalan ülkemin insanları, bu kaos ortamında biraz da olsa bu zamana kadar kendine ayıramadığın o değerli zamanın- tam da zamanı-. 

Online eğitim almak ise bu zaman diliminde kendimizi geliştirme adına yapabileceğimiz en etkin çaba olduğunu düşünüyorum. Süreç itibariyle tek karlı çıkış kişisel gelişim ve eğitim olacaktır. İstanbul İşletme Enstitüsü'nün imkan sağladığı https://www.iienstitu.com/ linkinden online eğitimlere ulaşabilirsiniz. Bu eğitimler bir çok alanda ve hemen hemen birçoğu ücretsiz olup sadece kayıt yaptırmanız yeterli olacaktır. Siteye kayıt olduktan sonraki süreç kendinize, ilgi alanlanınıza en uygun dersi belirleyip tanıtıcı ön yazısını okumak ve ordan edindiğiniz sertifikanın sosyal hayatınızdaki kullanım olanaklarını baz almak olacaktır.

-Kişisel Gelişim Eğitimleri,Satış ve Pazarlama Eğitimleri,İletişim Eğitimleri,İş Hayatı Eğitimleri,Finans - Muhasebe Eğitimleri,Yabancı Dil Eğitimleri,İşletme Eğitimleri,İnsan Kaynakları Eğitimleri,Yazılım ve Bilişim Eğitimleri- 

Ana başlıkları yukarıda belirttiğim alanlardan oluşuyor. Derslere ise Hızlı okuma, Photoshop, Liderlik eğitimi, Etkili ve Doğru Konuşma, Yabancı Dil Eğitimi, Blog Yazarlığı Eğitimi... Blog Yazarlığı benim şuan tabi olduğum bir eğitim. Henüz başlardayım fakat oldukça verimli olacağını düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim. Bunlar birkaç örnek ve çok daha fazlası ilgi alanınıza ve eğitiminize göre verdiğim linkten ulaşabilirsiniz. 'Bilgi paylaştıkça kıymetlenir'. Kendini, geliştirmeyen, değiştirmeyen ve üretmeyen bir birey, değil etrafına ışık vermek, kendi gölgesini dahi ışıtmaz. Özellikle üniversite eğitimi aşamasında olan ve bu aşamayı bir ömür kendine ilke edinenlere tavsiye niteliğinde bir yazı olsun istedim naçizane. 

'Zaman' ve 'COVID 19' gerçeği arasında kayda değer bir nokta bulup, yaşamınıza yeni bir yön vermeniz dileğiyle.

Sağlıcakla, sağlıkla kalın...

 
Toplam blog
: 10
: 510
Kayıt tarihi
: 03.10.12
 
 

'Kim' olduğumu hemen yazıyorum hiç bekletmeden; çünkü hayat beklemeyi sevmiyor. Öyle olsa zaman kav..