Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Yeni yaşım sevgilerimi sunuyorum ...

Yeni yaşım sevgilerimi sunuyorum ...
 

Sevgilerimi sunuyorum


Saatim yok. Tam olarak bilemem. Biraz... Biraz önce... Biraz önceydi... Neyse zaten hiç halim yok...

Biliyorum. Yine aynı şeyi yaptım. Aynı kasvette bir hüzün saldım renksiz duygularıma. Biliyorum yine sakladım hislerimi en basit sislerimle. Ben bilmediğim halde nice sevdalara yanmışım da haberim yokmuş bu yaşıma kadar. Bunca yıl, yaşayabilmenin sevinciyle kendime bir ben olmuşum tek başıma. Bazen aşk. Bazen de sevgi tomurcuğu gibi yeşermişim gönlümün bayırlarında. Bazen dost bulmuşum bana yakından da yakın. Gözlerinin içine baktıkça mavilikler, yeşillikler bulmuşum kendime benzeyen. Hayat bana nice güzellikler sunmuş. Oğlum, Sevgili eşim, herkesim.... Allahıma şükürler olsun ki varım. Çok çok çok sevdiğim CAN larımla beraber nice uzun ömürlü yıllar adına. Sevgilerimi sunuyorum bir demet Lale ile.....

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.........

DOĞUM GÜNÜMÜ İLK KUTLAYAN CANIMIN BİTANESİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.... O KENDİNİ BİLİR.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..