Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '20

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Yeni yaşıma mektup...

Bu mektubu sana 9 yaşındaki hâlin olarak yazıyorum. Şimdiki senden memnun sayılırım. Hayallerimi gerçekleştirmek için çok yol aldın. Bazı hayallerimden vazgeçtin ama olsun. Sanırım onları gerçekten istememiştim...

Yaş alırken bazı deneyimler yaşıyorsun ve “ben deneyimlerimin toplamıyım“ demişsin, sevdim bu sözü. Annemi, babamı kaybettiğim, yalnız hissettiğim zamanlarda bir sürü arkadaşınla kurduğun kocaman ailenle sarıp sarmaladınız beni. Bayılıyorum onlara. 

 

Bazen çok ağlıyorum. Yere düştüğümde, biri beni incittiğinde bana çok güzel annelik, ablalık yapıyor, yaralarımı sarıyorsun. Dimdik duruyorsun hayata karşı, yıkılmıyorsun. Eğer yıkılıyorsan da bana fark ettirmemeyi beceriyorsun. İşte bu güçlü yanlarını seviyorum. Senin içinde hep güvendeyim, biliyorum. 

 

İyiliği, güzelliği önemsemeni seviyorum. Böyle bir kadın olacağını biliyordum çünkü küçükken de böyleydin, bak bana...

 

Ama şikayetlerim de var senden. Güçlü yanlarınla birlikte koyduğun kurallar bazen çok sıkıcı oluyor. Bunlardan en sıkıcısı sabah erken kalkmak. Bir de abur cubur yasakların. Benimle artık yeteri kadar oynamıyor, beni eskisi kadar güldürmüyorsun. İş, sorumluluk diye tutturdun. Bu kadar olmamalı... İnsanları kırmamak için bu kadar çaba harcaman da deli ediyor beni. Herkese yetmeye çalışman da yorucu. Günün birinde bize yetemeyecek hale gelmenden korkuyorum. Son olarak bazen aşırı iyimser ve yumuşak kalpli oluyorsun bu da bazen sinir bozucu olabiliyor. Beni anlıyorsun değil mi? 

 

Yeni yaşında senden beklediğim şeyler var. Lütfen beni daha çok gezdir. Daha çok okuyalım. En sevdiğim dansa yine gidelim. Çocuklar için kitap yazalım. Bağıra bağıra şarkı söyleyelim, sesim kötü diye kaçma. Sahilde koşalım. Ormanda kaybolalım. Arada pasta, çikolata partileri verelim kendimiz için. Acıklı bir filmde gözyaşlarımızı tutmayalım. Daha fazla gülelim, gülmekten karnımız ağrısın. Arkadaşlarınla daha çok beraber olalım, kutu oyunları oynayalım mesela. Ve şımart beni. Ne bileyim daha çok doğum günü hediyesi al, rengarenk balonlar al, bilirsin balon çok severim. 

Özetle, içindeki beni unutma.

  

Hoş geldin yeni yaşım...
İyi şeyler olsun hep hayatımızda... 

 
Toplam blog
: 53
: 40
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

Yazar ..