Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '07

 
Kategori
Alışveriş - Moda
Okunma Sayısı
2361
 

Yeni yetme gelinlere annemden tavsiyeler...

Yeni yetme gelinlere annemden tavsiyeler...
 

Benden muhteşem bir gelin olmaz hatta benden bir ev kadını bile olmaz ama süper parti organizatörü olur. Ben söylüyorum zaten; cuma ve cumartesi partileri için ev kuruyorum haberiniz olsun. Cuma akşamları birasını kapan bizim eve gelebilir hatta yanında tabu- tavla- monopoly bedava aaa tabi bir de cips ve çerezleri unutmayalım. Zaten çeyizimde başı önce tabu çekiyor. Eee benim gibi yeni yetmeden gelin olursa olacağı da bu zaten.

Tabii annem bu durumdan pek şikayetçi; makarna yapmasını bile bilmem onu bırakın ben daha evde bir kere çamaşır makinesi çalıştırmış insan değilimdir ve evlenmeye kalkıyorum. Annem pek dertli, durup durup “seni alan adam; iki günde kapının önüne koyar” diye söyleniyor.

Eee haksızda sayılmaz tabii.

Sordum anneme, neler yapmam gerekiyor diye, işte size annemden yeni yetme gelinlere tavsiyeler ve benim anneme cevabım…

Madde 1 : Ev temizliği ve dikkat edilmesi gereken önemli hususlar :

Madde 1-A : Sabah evden çıkmadan önce; yatak mutlaka toplanmalı.
Madde 1-B : Mutfakta akşamdan bulaşık kesinlikle bırakılmamalı varsa sabah hemen toplanmalı
Madde 1-C : Toz bezi sürekli gözünün önünde olmalı, ufacık bir toz tanesine bile evde yer yok.
Madde 1-D : Hafta sonu dip temel temizlik yapılmalı, çamaşırlar yıkanmalı, ütülenecekler ütülenmeli

Uff yazarken yoruldum ama bu liste böyle uzuyor gidiyor. Peki, gelelim benim bu listeyi uyup uymayacağıma.

Madde 1-A : Sabah evden çıkmadan önce yatak asla toplanmaz, ne gerek var, zaten akşam yine açacağım kaldı ki mesai saatlerinde benim evi kim gelip görecek o yüzden ilk madde olumsuz ayrıca sabah işe gitme psikolojisiyle yorganı burnuma kadar çekip, kalkmamak için bin türlü bahaneler arayıp bulamazken hatta bahaneleri düşünüp işe geç kalmışken, aklıma gelen en son şey; o yatağı toplamak olur herhalde. Geçiniz…

Madde 1-B : Mutfakta, akşamdan bulaşık kesinlikle bırakılmamalı. Eee zaten ben yemek yapmasını bilemediğim için genelde dışarıda yeriz o yüzden tabak bulaşığı çıkmaz, çıksa da tabaklar için acayip bir fikrim var; asla porselen tabak almayıp, tek kullanımlık plastik tabaklar alıp hatta plastik çatal kaşıklar alıp olası bulaşık problemine kökten çözüm getirmek. Ne diyorduk? Evet, en fazla bardak bulaşığı olur, o da su bardağı olur, çünkü; birayı şişeden içeriz. Uygulanamaz madde, geçiniz…

Madde 1-C : Ne toz mu!!! O ne ?

Madde 1-D : Hafta sonu temizliği de neymiş? Hafta sonu; uyunur, maç izlenir, dışarıya kahvaltıya gidilir, ütü yapılmaz, temizlik yapılmaz, hafta sonu dinlenilir. Hafta sonu özgürlüktürrrrr….


Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Anneler "benim kızım hiç iş bilmez" demeli kızlarını verirken ki maalasef gerçekten veriliyor kızlar ve o kızın yapması gereken ev işlerini birisi emeğinin karşılığını alarak yapmalı, değil mi? Sevgiler, maviyle... :))

derinmavi.. 
 22.06.2007 10:34
Cevap :
Tabi ki de. Sevgilerimle...  22.06.2007 11:26
 

Canım benim ne güzel anlatmışsın.Canım sevgilim bana yardım eder diye.tbaiki çalışırken zaten evinin temizliğini kadın yapıyor.Bulaşık makinanı daima boş tut şu meşhur akşamdan kalma bulaşıkları.Tep makinaya oldu bittiii:) Çamaşır işi kolay çünkü makinadan çıkınca çok güzel kokuyorlar ben asma işinde bir numarayım.Amaaa gelgelelim toplama ve ütüleme nanayyy:) Dolayısıyla bir ütü şirketiyle anlaştım (mutlaka böyle bir yerle anlaş sonra insan çok bunalıyo)akşamları benim kuru çamaşırlarımı alıp bir sonraki akşam ütülü getiriyorlar. Analadığım kadarıyla anneciklerimiz hep aynı.Benimki köfte yapıp buzdolabına koyuyor.Yada kavanozlarda taze fasulye yapıyor.Bende sevgilime perfect bir masa hazırlıyorum.Karnımız doyuyor işte.Derin dondurucudaki hazır yemekleri unutmamak lazım onlar bizim kurtarıcımız şekerim.Ve zeytinyağlılar yap koy buzdolabına parti öncesi atıştırmalık bir şeyler olsun.Biranın altınada zeytinyağlı dolma ne güzel gider uff ufff. Benden bu kadar Sevgiler Mutluluklar

HAYAL ARSLAN 
 22.02.2007 9:43
Cevap :
Valla süper tavsiyler. Her satırını sanki hazine bulmuşçasına okudum,sindirdim. Böyle aralarda paslaşırız iyi olur. Yazıyorum zaten kolay yapılabilir tarifleri yani benim anladığım cinsten olanlarını. Annemle de anlaştık zaten, o da sağolsun haftanın 5 günü bizi yemeğe almaya hazır iihhii... Benden kurtluş yok yani onlara. Çok teşekkürler, kucak dolusu sevgiler...  22.02.2007 10:33
 

Evlililik yolunda giden biri olarak bende senden çok farklı sayılmam:)Senin kadar değil ama hani ev işleri az çok gelir elimden,bir kaç çeşit de yemek biliyorum.En sevdiğim ve yaptığım makarna ama:)O yüzden geçenlerde süzgeç aldım bak dedim ki buna iyi bak ,evde çok makarna pişecek:)İşin esprisiydi tabi.Benim annem de senin gibi hatta her lafı bak seni alan anında boşıcak diye bitiriyor.Her cümleyi buna bağlıyor yani:) Eh bizde evlenince öğreniriz cnm,hem eşimiz de yardım etmicek mi :) Sevgiler,

İlkay 
 19.02.2007 9:21
Cevap :
Ah İlkay ben bilmiyorum nasıl baş edeceğim o işlerle ama ben biraz şanslı sayılırım çünkü; yanımda bana her konuda destek olan sevgilim var. Kucak dolusu sevgiler...  19.02.2007 9:58
 

ARKADAŞIM KEŞKE ÖYLE OLABİLSE YAAAAA!!! OZMAN HERŞEY SÜPER OLURDU:)) BENDE BİRKAÇ KURALINI ÇALDIM HABERİN OLSUN:)) BELKİ UYGULARIM NEDERSİN??

kont 
 17.02.2007 18:02
Cevap :
Süper olur çal tabii hatta sende bana tavsiyelerde bulun sinerji yaratalım, olur mu?Kucak dolusu sevgiler...  19.02.2007 8:54
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 139
Toplam yorum
: 1145
Toplam mesaj
: 191
Ort. okunma sayısı
: 3159
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster