Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıl, yeni yıl, hoş geldin, sefa geldin…

Kendimize dair bazı şeyleri değiştirebilmek için belirli bir takvime ihtiyaç duyarız. Nedenini sormayın, ben de bilmiyorum, bildiğim insanların karar almak için bir milada ihtiyaç duydukları. Bunun için de en uygun tarih yılbaşı değil midir?

Hayata beyaz bir sayfa açma, beklentilerimizi tazeleme, iyi dileklerde bulunma, umutları parlatma zamanı. Sertap Erener’in “Kendime yeni bir ben lazım” şarkısındaki gibi; Yeni bir aşk, yeni bir iş, Yine gülecek bir neden lazım, Yeni bir haber, yeni bir kader Bunlar için bana şansa lazım. Hem belli mi olur, belki de bu yıl sizin yılınızdır. Düşüncesi bile enerjimi yükseltiyor. Deneyin, hissedin ve görün. Neşeniz ve şansınız bol, sağlığınız yerinde, işleriniz yolunda, paranız bereketli, sevdikleriniz mutlu olsun. Hepimize iyi yıllar!
 
Toplam blog
: 9
: 562
Kayıt tarihi
: 06.11.09
 
 

Söz uçar yazı kalır. İktisat mezunuyum. Bir ithalat-ihracat firmasında çalışıyorum. Kisisel gelisim..