Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

06 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Yeni yıl dileklerim

Yeni yıl dileklerim
 

alıntı


Hep şükür ettim ben, bana verilen tüm güzelliklere, azına da mutluluğun kanaat getirdim, hayırlısı budur dedim, isyan etmedim hiç. Yaşadıklarıma sebep aramadım, sebep çok, yaşattığım kadar yaşadım, biliyorum.

Geride bıraktığım senede bolca gönül kırıklıkları, gözyaşları, pişmanlıklar var, şükre devam, daha kötüsünü, daha acısını yaşatmadığı için Allah’a, ölüm acısıyla sınamadığı için beni, hala nefes almama izin verdiği için. Yeni yılda yeni bir şans verdiği için, olgunlaştırdığı için, nefsin girdabında elimi tuttuğu için, O’na el açmaktan beni vazgeçirmediği için, sevgimi elimden almadığı, içimi huzurla doldurduğu için çok şükür.

Anlatmak zor, yaşamayana yaşanmışlıklarımı, neden sevmekten vazgeçemediğimi. Kızıyorlar çokça, çok ağladığımı görenler, beynimin dipsiz bir kuyuda yok oluşuna şahit olanlar, kalbimin neden buz kesmediğini anlamıyorlar, canımı acıtsınlar, tekrar ve tekrar yıkımlar yaşadığımı görmek istemiyorlar, biliyorum.

Yanlışların, hataların farkındayım, gözüm kapalı değil, unutulmuş değil, yalnızca güzel anılar üzerine inşa edilmiş bir özlem yok içimde. Ayaklarım yere daha sağlam basıyor artık, duygularımın peşinden sürüklenemeyecek kadar da yaş aldım. Ruhumun huzura ihtiyacı vardı, gün yirmi dört saat çalışan beynimin dinlenmeye, kırılan kalbimin onarılmaya. Onun, bensizliği yaşamaya ihtiyacı vardı, geçmişindeki hataları tekrarlama sebeplerini düşünmeye, sevgisinin yetip yetmeyeceğini, hayatın gri olmadığını anlamaya ihtiyacı vardı.

Herkes kendi tecrübeleri üzerine inşa etmeye çalışır geleceğini, kendi hatalarının farkında olmanın erdemine sahip değildir ancak herkes. İlişkilerdeki olası sorunlar karşısında ki tepkilerinin ne olacağını bugünde kestiremez insan. “Büyük lokma ye, büyük konuşma” diyen atalarımızın bildiği kadar bilebilsek hayatı, belki de o dilimize daha çok sahip çıkardık konuşurken başkalarının ilişkileri üzerine.

Biz beraber karar verdik yollarımızı birleştirmeye, ayrılırken de el eleydik, aynı çatı altında olmak varsa gelecekte bu yine önce Yaradanın, sonra bizim kararımız olacak, sevabıyla günahıyla da altından biz kalkacağız inşallah.

Yeni yılda dostlarımız eksilmesin, sevenlerimiz çok olsun, sevdiklerimiz de, iyi günde, kötü günde onlarsız yaşanmıyor. Hayat bana, bize, bizlere ne getirecek bilmiyorum, emin olduğum tek şeyse o kalbimde olduğu sürece hayatımda olmaya devam edeceği. En büyük dileğim ise evladımın acısını yaşamamak, geçen kırgın yılı aratmasın, sevenleri de ayrı koymasın Allah.

 

 

 

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..