Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yeni Yıl Hedefiniz Nedir?

1. İngilizcenin tekrar hayatına girmesine izin ver
Ülkemizde yabancı dil öğrenememe diyemeyeceğim, öğretememe sorunu vardı bizim zamanımızda. 
Yani 3 yıl ortaokul, 3 yıl lise, 4 yıl Üniversite etti mi 10 yıl. Bu 10 yıl içerisinde  ingilizce dersini geçip de ingilizce konuşamıyorsan ortada öğretilememe sorunu vardır. 
Sizce de öyle değil mi? Sonrasında gidilen kurslar, çalışılan ingilizce dersleri de fayda etmiyor. 
Temelinde genç yaşlarda öğrenemedikten sonra. 
Ben de bu öğrenememe madurlarındanım. 
Çat pat derdimi anlatırım ancak konuşurken " aman da millet  bana gülmesin, eee şu cümleyi hangi tensle kursam" gibi saçma sapan düşünceler kafamın içinde döner durur. Tüm bunların üzerine bir sünger çekip tekrar çalışsam belki konuşurum bülbül gibi ne dersiniz?
 
2. Her hafta en az bir  blog yazısı yaz Mavianne'ye
Yıllar önce öyle miydi? Haftada en az 2 yazı yazmasam olmazdı. Büyük bir heyecan ve zevkle yazardım. yani, ile bu işi tutkuyla yapardım. Özledim eski günleri. Şimdi o heyecan, bizim genç blog yazarı arkadaşlar sayesinde canlandı. Hayırlara vesile olsun diyorum.
 
3. Ayda bir röportaj yap
 https://fatmacanbulaterdem.wordpress.com/  ve yayınla
 (2018'de 13 röportaj yayınlamışım, devam etmek istiyorum)
Beni son zamanlarda en heyecanlandıran şey röportaj yapmak. İşte çok yoğun olduğum için sırada bekleyen söyleşilerimi yapamadım. Aslında aklımda en az 4 söyleşi var. 2019'un ilk ayları inşallah vakit yaratıp onları yapacağım.
 
4. Daha önce hiç görmediğin  bir şehre git ve sokaklarında ayaklarına kara sular inene kadar yürü
Bayılırım gezmeye, yeni yerler keşfetmeye. Kim bayılmaz ki? dediğinizi duyar gibiyim. Çalışınca çok vakti olmuyor insanın. Ancak ufak molalara ihtiyaç duyuyor insan. Fotoğrafçılık kulübü ile gittiğimiz seyahatler öyle zorlu ve güzeldi ki unutamam.  Bu yıl Mahocumla aynı tempoyu tutturup dolaşmak istiyorum.
 
5. Ünye'nin Yerel Medyası olan Ünyekent ve Canik Dergisi için yazılar yaz
Karadenizlilerin hemşehrilik duygusu sanki biraz daha fazladır diğerlerinden. Bizler severiz "nerelisin hemşerim? diyerek nereli olduğunu öğrenmeyi insanların. Ünye, doğduğum çocukluğumun geçtiği yer. Oradaki çıkan gazete ve dergide yazmak ayrı keyif. 2019'da haftada bir yazı göndermeyi planlıyorum gazeteye. Bakalım başarılı olabilecek miyim?
 
 
https://fatmacanbulaterdem.wordpress.com/
https://mavianne.blogspot.com/
https://www.instagram.com/mavianne/
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..