Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıl kutlu ve mutlu olsun

Yeni yıl kutlu ve mutlu olsun
 

Alıntı


Şu an dışarıda acayip bir rüzgâr esiyor deniz uçuyor sanki

Martıları göremiyorum nereye sığındılar acaba?

Kış geldi

Yeni yıla az kaldı

Yeni yıl denince ilk aklıma gelen çam ağaçları olur

Çalıştığım hastanenin bahçesinde çam ağaçları vardı kocaman on beş metre boylarında

Oysa hastaneye yeni atandığımda küçücüktüler

Büyümesi uzun sürer diğer ağaçlara göre ve hoş bir kokusu vardır bilirsiniz  çok da güzel fıstıkları vardır

Bana göre yeni bir başlangıç yeni bir umuttur çam ağaçları

Belki yeni yıla girerken süslendiği için öyle düşünmüşümdür

Süslenmiş çam ağaçlarını görünce içim kıpır kıpır olur

Daha farklı bakarım gelen yıla

Ama artık eski coşkular kalmadı

Eskiden hindi sürüleri getirirlerdi bizim sokağa

Aynı kurban bayramında olduğu gibi

Başlarındaki adam mahalle mahalle dolaşır hindilerini satmaya çalışırdı

Hatta bizim mahalledeki Asiye Teyze hindi kesildikten sonra uzun kuyrukların birkaçını bir araya getirip süpürge yapardı bilmem sizde bilir misiniz?

Çok üzülürdüm hindiciklere

Ama yine de etini pilavını yerdik

Kimse kimseye karışmaz, baskı yapmazdı

Huzur içinde girerdik yeni yıla.

Birkaç aile bir araya gelir tombalalar şarkılar, türküler gır gır şamata ne güzel günlerdi.

Ben her yıl olduğu gibi bu yıl da sahilde yapılan havai fişek gösterilerini izlemek istiyorum

Gerçi bu yıl yapılmayacak diyorlar ama

Yapılmazsa üzülürüm

Kimin umurundaysa benim üzülmem sanki

Neyse

Önemli olan hepimiz için güzel bir yıl olması

Sağlıkla, sevgiyle, huzurla, güzel niyetlerle yaşamak ve yaşatmak dileğimle

Kutlu ve mutlu olsun.

  

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..