Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni Yıl,Yeni Yıl Herkese Kutlu Olsun…

Yeni Yıl,Yeni Yıl Herkese Kutlu Olsun…
 

Mutlu yıllar


Çocukken her sene başında ezberletilen,söylenen bir şarkıdır,mutlaka duymuşsunuzdur.Bu şarkı çınlayarak uyandım kulaklarımda bu sabah.

Hava kasvetli,boğuk olmasına rağmen bende bir bahardır sormayın.

Bir bayanın güne bu kadar enerjik uyanıp enerjisini daha katlamasına yardımcı olacak unsurları da  ekleyeyim kendime dedim ve hemencik  süslen püslen giyindim,makyajımı yaptım ve koşar adımlarla tuttum kuaförümün yolunu.Saçlarımda tamam olup aynaya şöyle bir baktığımda gelsin bakalım yeni yıl diye gülümsedim.

Bu seneden onu ver,bunu ver bana gibi beklentiler sıralayarak bir şeyler istemeyeceğim,çünkü Allah’ın izniyle zaten aktif ve değişik bir yıl olacak benim için.Evlilik koşuşturmaları,yeni şehre alışma,evliliğe alışma derken baya hareketli geçecek.

Sadece sağlık,huzur,mutluluk ve bereket dileklerini sıralıyorum ve daha da detaylandırmak istemiyorum.

Huzur olmadan mutluluk,mutluluk yoksa bereket,bunların hiç biri yokken sağlık,sağlık yokken de istediklerimin hiç biri olamayacağı için,bu zincir de bu yıl dileklerim.

Herkese,herkese diliyorum bunları  kendim kadar.

Sevdiklerimizle mutlu ve sağlıklı bir yıl olsun umarım 2012 hepimiz için.

Bugün herkesin yeni yıla dair planları vardır mutlaka ve bizimde yıllardır gerçekleşemeyen planlarımızdan biri ile güzel bir giriş yapacağız diye umuyorum.

Baba evinde geçireceğim son yılbaşı olacağı için(inşallah) annem birlikte olalım istedi,ee bu şehirde de geçireceğim son yılbaşı olacağı için arkadaşlarımda birlikte olalım istedi.Hal böyle olunca ne ailemsiz ne de arkadaşlarımdan ayrı olmakta benim içime sinmedi.O zaman çözümü bizim evde ailem ve arkadaşlarımla bir arada olmakta bulduk.

Her yıl divan otelde (evdeki divana serilip tv izlemek anlamındadır) yada ptt partisinde(pijama,terlik ve televizyon) olmaktan daha eğlenceli olacağı düşüncesi ile böylede bir karar aldık.Sanırım eğlenceli olacak.

Sağ olsun annelerin bir tanesi ve güzeller güzeli bacım hazırlıkları,arkadaşlar içecekleri,abim ve yengem de süsleri  üstlenince bana da unutulmaz bir yılbaşı olacağının düşüncesi kaldı.

Bu gün güzel başladı ve umarım gecesi de güzel biter.

Tek eksiği var bu gecemin biricik yarim yanımda olmayacak,biraz buruk içim ama bir yanımda bundan sonraki tüm yıllar onunla diye teselli ediyor kendini…

Umarım güzel bir senenin güzel bir başlangıcı olsun.

Hepimize mutluluk,sağlık ve huzur getiren bir yıl olmasını dilerim….

İyi seneler…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..