Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Yeni yıl

Her yılın son günlerinde bir hüzün kaplar içimi. Yaşanmış, geride kalmış yıl ve yıllar hüzünlendirir beni. Yaşımızın gereğimi derseniz bu her zaman böyleydi.

Hep bilindik mesajlar verilir. Yeni yılda sağlık , mutluluk ve başarılar dilenir. Klişe.

Yeni yıl bugün ve yarın gelecekse bize ne getirecek.

Eski yıl gitmeden Gazze'de ölümü getirdi. Eski yılın, yeni yıla mirası yine ölümler mi olacak. O zaman gelmesin yeni yıl.

Bu insanların derdi nedir anlamıyorum. Hiç birşey çocukların, masum insanların ölmesi için neden olamaz.

Bu insanlar kendilerinde başka birisini öldürme hakkını nereden alıyorlar.

Bir önceki yazımda dediğim gibi hepsine sanatla uğraşmalarını öneriyorum.

Sanat olan yerde savaş olmaz.

Dünyayı güzelliklerle donatmak varkan ölüm niye.

Ben yinede umut etmek istiyorum barışa dair.

Yeni yıl sevgiyle, barışla, umutla gelsin.

Çocuklar oyunlar oynayıp, büyüyebilsin.

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..