Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni Yıl

Yeni Yıl

Yılın en sevdiğim zamanı Aralık ayının ikinci yarısı.

Her yer ışıl ışıl, her şey ve herkes coşkulu.

Bense bu yıl kaçırdım bu güzel günleri. Sınav stresi baskın geldi herşeye. Bugün atllattım sınavı. İyi geçti. Pek sınav da sayılmazdı aslında, konuştuk hocalarımla sadece. Onlar görüş bildirdiler, gerildiğime değmedi anlayacağınız.

Neyse, yarın da formasyon derslerim var ama bir ara fırsat bulup çam ağacını süsleyeceğim. Çam ağacı dedimse, yapay ağaç tabiki. Seviyorum o ışıltıyı. Evde yansın sönsün ışıklar, şıkır şıkır olsun her yer. Benim içim de ışıldasın ağaçla birlikte.

Dün gece sınav heyecanından uyuyamadım. Uykusuzluk beni sersemletiyor, bütün metabolizmam etkileniyor. Ağrı kesici başımın ağrısını geçirmedi.

Erken uyuyacağım.

İyi geceler herkese.

Unutmadan...Herkesin yeni yılını kutluyorum.

2010 yılı benim yılım olsun diye geçiyor içimden. Tüm dileklerim gerçekleşsin istiyorum. Dileklerimin başında herzaman sağlık, huzur ve mutluluk geliyor. Gerisi nasıl olsa olur! Değil mi ama?

Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 87
: 566
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

Çevre Bilimi Uzmanı – Peyzaj Mimarıyım. Yüksek lisansımı çevre sorunları ve biyokütle enerjisi üz..