Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni yıl

Yeni yıl
 

google'dan alintidir


HERKESİN YENİ YILINI KUTLUYORUM.

2011 yılının son saatleri içerisindeyiz. Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geçirdik.

Şöyle bir geriye bakınca benim aklımda hep acılar kalmış.

Van 'daki deprem geçen yılın en acı olaylarından birisiydi. İnsan hatasını hep kader ve alınyazısına bağlamak, sorgulamamak insan olarak en büyük hatalarımızdan birisi. Şimdi bizler sıcak evlerimizde televizyon izlerken  onlar soğukla boğuşuyor olacaklar.

Kaçakçı mı terörist mi olduğu karıştırılan 35  vatandaşımız sınırda ölmesi de çok acı.  Beni düşündüren neden o bölgedeki bazı insanların kaçakçılık yaptığı bilindiği halde hiç önlem alınmaz. Engellenmez mi kaçakçılık? Her birine iş bulunmaz mı?

Komutanlarımızın, gazetecilerimizin yazılmamış kitaplar yüzünden tutuklanması, bilgisayarlara gönderilen virüslerin dışardan gönderildiği üç ayrı üniversite tarafından açıklandığı halde hala tutukluluklarının devam etmesi. Ne olduğu belirsiz gizli tanıklara inanıp değerli komutanlarımıza mahkemenin inanmaması, Dünyaca ünlü doktorumuzun yıllarca hapis yatması. En önemli yanlış ise tutuklananların bazı yayın organları tarafından suçlu olarak lanse edilmesi. Medyada hemen mahkum edilmesi. Mahkemeye çıkmadan yıllarca hapis yatmaları ne ile açıklanabilir?

Gençlerimizin parasız eğitim istedikleri için hemen yaka paça yerlerde sürüklenip hapse tıkılması. Okuma haklarının ellerinden alınması, tabi en önemlisi Güneydoğu Anadolu Bölgemizde ki terör olaylarının bir türlü önlenememesi.

Kadınlarımıza şiddetin artması. Şiddeti yapanlara verilen cezanın da insanı yaralaması.

Emeklilerin, çalışanların çoğunun ve asgari ücretlinin aldığı para  ülkemizde bu kadar düşükken , insanların çoğu yoksulluk sınırında yaşarken emekli milletvekillerinin maaşlarının bir gecede astronomik arttırılması.

Her yıl kişi başı milli gelir arttığı halde cebimizdeki paranın azalması. 

Daha ne yazayım bilemedim. O kadar çok olumsuzluk var ki sizlerin de içinizi sıkmayayım.

Kendi ailemde güzel şeyler oldu. Fakat toplumsal sorunlar o kadar ağır ki içimize bakamıyoruz. 2011 den benim hatırımda bunlar kalmış. Hiç güzel bir olay anımsamıyorum. Ben mi çok  karamsarım anlayamadım.

Dilerim 2012 de güzel olaylar yaşarız. Sorunlarımızın birçoğu çözülür. (İşsizlik,terör,şiddet,yoksulluk gibi)İnsanlar düşüncelerinden dolayı hapis yatmaz. 2012 'nin hoşgörü yılı olmasını istiyorum .

Sağlıklı, mutlu, nice yıllara...

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..