Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Yeni yıla girerken

Yeni yıla girerken
 

yorgunkalemim


Senden uzakta uyandığım günler
Takvimde öksüz işareti taşıyor
O gün gördüğüm tüm yüzler
Sana benzeyen maskelerle dolaşıyor
Ve hiç birisi sen değil
Hepsi başkalarına ait…

Binlerce insanla göz göze geliyorum
Tüm bakışlar bana yabancı ve uzak
Milyon kelimeye kulağımı kapatıyorum
Biliyorum çünkü onlar da tuzak
Tek bir söze muhtaç olan ben
Saatleri bölüyorum sensizlikle…

Senden uzakta uyandığım sabahlar
Gecenin serinliğini yüklüyor kalbime
Bu gün yürüdüğüm tüm yollar,
Aynı ismi taşıyor
Özlem,
Özlem,
Özlem…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..