Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '12

 
Kategori
Psikoloji
 

Yeni yıla girmek istemeyen adamın yeni yıl kutlaması …

Yeni yıla girmek istemeyen adamın yeni yıl kutlaması …
 

Son bir kaç gündür o kadar çok keyfim bozuk ki, yeni yıl kutlaması için ne bir gram enerji ne de bir eğlenmelik istek gelmiyor içimden… Resmen reklamlardaki yeni yıla girmek istemeyen adam gibi hissediyorum kendimi… Nakit sıkıntısı değil derdim tasam…

Pili biten bir oyuncak misali gücüm takatim kalmamış yıl sonuna doğru… O yüzden yeni yılı karşılamak pek yorucu ve gereksiz geldi bana… Yazılarımda da aynı isteksizliği ve reddedişi sergilemek zorunda kaldım… Elimde değil, ne kendimi ne de başkalarını kandırmak istemiyorum yalan dolan dolu sözlerle ve eylemlerle…

Fakat bu iç karartıcı gidişat, yeni yılın ilk günleriyle birlikte, bıçak gibi kesilmiş durumda… Nedendir bilmiyorum sebebini… Sanki noel babanın görünmez psikolojik bir hediyesi gibi bu ruh hali değişikliği… Yılın ilk günleriyle birlikte, bulutların dağılıp güneş açması misali, benim de başımdaki kara bulutlar dağılmaya başladı yavaş yavaş…

O mendebur ve suratsız ruh halinden kurtuldum kurtulacağım, ha gayret az kaldı… Ama yine de her şeye rağmen, yeni yıla girmek istemeyen adam olmaktan 1 yıl boyunca kurtulamayacağım, adım gibi biliyorum… İstemeden de olsa, sizleri sıktıysam yada kırdıysam, lütfen kusuruma bakmayın dostlarım…

Şu yazdığım satırlarda bir gram yalan, yağ yakma yada yakıştırma olmadı bugüne kadar… İnanın, bundan sonra da olmayacak asla… Dertleşmek ve samimi olmak dışında, başka hiç bir gayem olmadı… Dilerim bu huysuz adamın yapıp ettiklerini hoşgörüyle karşılarsınız…

Siz beni ve uslanmaz ruhumu bir kenara bırakın, huzur ve mutluluk dolu bir yıl geçirmeye bakın… Nice huzur ve esenlik dolu geçecek yıllara efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/yeni-yila-girmek-istemeyen-adamin-yeni-yil-kutlamasi/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..