Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Yeni Yıla Kahkaha

Yeni Yıla Kahkaha
 

Yeni yıl gecesi Komedi Kulübü sahnesindeyim, yolu Uzakdoğu, Tayvan'a düşenleri oyunuma bekliyorum.


Yaa oley oley 1 yıl daha yaşlanın sonra Happy new year:)) oldu hadi bakalım:)) kimse beni yemesin yeni yıl diye, yahu yaşlanıyoruz ne happy new year.. aklim olsa 1990dan sonra girmezdim yeni yila... siz girin arkadaşım ben 1990da kalıcam deseydim keşke... hep kandırdılar bizi bak yeni yıl gir bak ne guzel olacak, park mı olum bu girince ooo ne güzel yeşillik diyecez yok işte gir gir yeni yıla habire yok bir numarası :)) kalsaydim 1990da var yaaa, ohh bak ALTIN KIZLARi izlerdim.. Bir Başka Gece vardı mesela, Charles in Charles izlerdim, Susam Sokağı falan da superdi yani.. ne bileyim. Özlüyorum geçmişi, o tadları artık bulamıyorum.

Haaa, tüm uyarılarıma rağmen yeni yıla inatla gireceğim diyenler olabilir, buyrun girin :)) şaka değil 2010 senesi, vay anasını yahu 2010 diyoruz gerçekten şaka mı bu? 100 sene once deselerdi yaşayanlara adamlar neler hayal ederlerdi. ama kimse 2010 senesindeki Turkiye'yi hayal edemezdi sanırım. AVATAR filminden bile daha büyük hayal gücü gerekiyor ülkemizin geleceğini hayal edebilmek için. Mesela kimse bizim memleket icatlarini hayal edemezdi o zamanlar. Baksanıza Recep İvedik 1-2-3 , Izdivaç , Yetenek Sizsiniz Türkiye... 21. yyda yolumuza bunlar ile devam ediyoruz. Bu kafa ile gidersek 2011'e biz girmek istesekte yeni yila sokmayacaklar:)) AB misali:)))) düşünsenize yeni yila giriyorsunuz diyorlar damsız girilmez. Abi bir bakip çıkicam da diyemiz valla:))<ımg height="19" alt="" src="http://gfx2.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/emoticons/smile_teeth.gif" width="19">

Daha dün gibi hatırlıyorum tombala oynadığımız 1990 yeni yılını:)) neyse çok uzatmayacağım:))) en azından bu yıl torbadan hepinize mutluluk çıksın sevgili blog okurları... haa unutmadan Noel Baba bekleyenler hiç boşuna heveslenmesin. Noel Baba Türkiye' ye bir daha da gelmem (İyi düşünün nereye gönderme yaptım) demiş. Sebebi de geçen yıl geldigi zaman Eyüp'te çantasını kapkaçlamışlar...karakola gidince de, ne ulan bu hal zibidi deyip bir de polis adamı sopalamış.. :))) Karakoldan çıkan Noel Baba taksiye binmeye kalkmış, kendisine çift taksimetre patlatmışlar:))) Hani 20 TL yol gidene 30 TL de bizden, hesap 50 TL, kampanya kampanya kötü niyet yok. Adam bitmiş yahu Türkiyede:)))

Şaka bir yana yaş geçiyor ve anlamıyoruz bile. Dilerim bu yıl zamanın farkına varabilelim ve her günümüzü özel yaşayalım. Nice yıllara dostlar... Ülkemde ve dünyada herkes bu yıl çok mutlu... barışın hepimizi kucakladığı... Bu güzel ülkemizin ve dünyanın değerini bildiğimiz bir yıl... OLSUN OLSUN OLSUN.

Sevgilerimle dostlar,

Rifat Karlova

www.rifatkarlova.com

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..