Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yılda ah keşke!!!!!

Yeni yılda ah keşke!!!!!
 

Mutlu Yıllar!!!


 2013'te olmasını istediğim 10 olay!

1- 2013'ten en büyük beklentim Silivri zulmünün bitmesi. 2012’nin son günlerinde Soner Yalçın'da çıktı. Diğerlerinin de özgürlüğüne kavuşması.

2- Tayyip Erdoğan daha sakin ve uzlaşmacı bir siyasetçiye dönüşmesi ve tüm korumalarını değiştirdiği gibi mevcut danışmanlarını da değiştirmesi.

3- 2013 sporun da temizlendiği bir yıl olması.

4- Ortadoğu'daki zulmün bitmesi.

5- Avrupa'daki krizin etkilerinin azalıp işsizlik oranının düşmesi..

6- Türkiye'deki dizilerin 40 dakikaya inmesi...

7- Eğitim sisteminin tamamen bilimsel gerçekler doğrultusunda değiştirilmesi.

8- İşçilerin iş yaparken en çok hayatını kaybettiği ülkeler sıralamasında başı çeken Çin ve Türkiye’de çalışma koşullarının iyileştirilmesi.

9- ABD'de silah yasalarının değiştirilmesi.

10- Rusya'da muhaliflere yapılan baskının azaltılması...

 

Gelelim kişisel beklentilere!!

Her yeni yıla umutlarla başlıyoruz. Geçen yıl 2012'ye girerken de çok umutluydum. 2011'e girerken de... 2011'de hayatımın en büyük değişikliğini yaptım ve evlendim. 2012'de ise hayatımın diğer devrimi olan meslek değişikliğine gittim. 2013 ise çok büyük beklentilerimin olmadığı ama 32 yaşıma basacağım ve artık kocaman bir insan olacağım için daha sakin olmam gereken bir yıl.

Yeni bir yılın bana kattığı en önemli şey ise geçmiş yıla bakarak ne kadar yol aldığımı görmek.

Bir de sevdiklerimle hediyeleşmek...

Hediye almayı vermek kadar çok seviyorum.

İslamiyet de hediye almayı önerir. Kalpleri yumuşatıyor, mutlu ediyor...

Yeni yılda çok güzel hediyeler aldım.

O kadar mutlu oldum ki hepsi de bana özel ve düşünülerek alınmış. Bu hediyeleri düşününce demek ki sevip sevildiğim bir yıl yaşadım diye düşündüm...

Siz de hediye alın, insan etrafını ne kadar mutlu ederse o kadar mutlu olur...

Sevgi verildikçe alınır... Size sevgi dolu bir yıl dilerim...

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 56
: 1253
Kayıt tarihi
: 24.11.11
 
 

Gazeteci ..