Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Yeni yılda aramızda olmanız dileğimle

Yeni yılda aramızda olmanız dileğimle
 

Hocam sen koca bir çınarsın altında gölgelendiğimiz


Sayın Erdal Ceyhan beyefendi bir bloğunda değerli ABDULKADİR GÜLER’İN ameliyat olduğunu belirtip kendisinin bir şiirini paylaşmışlardı bizlerle. Bende Abdulkadir öğretmenizin ailesiyle sürekli haberleşme içerisindeydim ama kendisiyle görüşememiştim. Bu hafta içinde artık telefonlara cevap vermeye başladı ve son kontrollerinden sonra önce evine sonra aramıza döneceğini söyledi buna çok sevindim ve sizlerle paylaşmak istedim. Ayrıca tüm dostlara selam ve sevgilerini iletmemi istedi sesi de hayat doluydu koca çınarın.

Değerli Abdulkadir Öğretmenim sizi unutmadık ve yeni yılda yeni umutlarla sağlıklı, huzurlu, mutlu aramızda görmek dileğimle.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..