Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıldan beklentilerim var.

Yeni yıldan beklentilerim var.
 

Yeni yılda.............


Kendimi bildim bileli, beklentisiz yaşamanın insanı daha mutlu ettiğini savunmuşumdur. Son zamanlarda beklentisizliğin insanları hedefsizliğe doğru sürüklediğini hissetmeye başladım.

Yeni yıldan beklentilerim var

Gardenyalarımın açmasını
Toprak fobimi yenmeyi
Kahkalarla gülmeyi
Mardin'e seyahati
İnsanların daha anlayışlı ve sevecen olmalarını
Deli gibi alışveriş yapmayı
Savaşın çıkmamasını
Yeni bir transferi
Entellektüel bir gruba dahil olmayı diliyorum.

Herkese iyi yıllar diliyorum.

 
Toplam blog
: 23
: 1189
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

1 Mart 1975 İstanbul doğumluyum. Özel bir sağlık kuruluşunda pazarlama alanında çalışıyorum. ..