Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Yeni yılınız kutlu olsun

Yeni yılınız kutlu olsun
 

Sevgili okuyucularım yeni yılınız kutlu olsun. Hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar sağlıklı nice yılları sevdiklerinizle birlikte geride bırakmanızı temenni ederim.

2013 yılına girerken bir yeni yıl mesajı yazmış ve 2013 yılının 2012 yılından daha iyi geçme olasılığının çok az olduğunu belirtmiştim. Ne yazık ki haklı çıktım. Haklı çıkmak istemezdim ama malesef İslam ülkeleri hala aklını başına çekmediğini ve 2014 yılının da İslam alemi için daha da zor geçeçeğini söylemek pek de zor olmasa gerek. Bütün temennim 2014 yılının vatanımıza milletimize ve tüm insanlara mutluluk getirmesini temenni ediyorum. 

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..