Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

Yeni Yönetim Modeli...

Bugün itibariyle yeni sisteme geçmiş durumdayız.

Yeni yönetim modelinin, milletimize ve ülkemize hayırlı olmasını dilerim…

Göründüğü kadarıyla iktidar partisinde işler yolunda gitmekte ve hedeflenene doğru dolu-dizgin gidilmekte…

Pekâlâ, muhalefet kanadında neler olmakta veya yaşanmakta?

* * *

Şimdi bir durup düşünmek gerekiyor. Neden 16 yıldır bu ülkede sağ siyaset ekolu seçimleri kazanmakta ve “iktidarı” elde etmekte? Geçenlerde internet mecralarında sörf yaparken, muhalif cephenin yenilgilerine kulp takma tavırlarına rastladım. Aslında aşina olduğum tavır ve tutumlarla karşılaştım. Tepeden bakan, hakir gören, aşağılayan bir yazım dilinin kullanıldığını gördüm, sosyal ağlarda.

Öte yandan, iktidar tarafında yer alan kesimlerin dillendirdiği şu hususlar: Ekonomi canlı tutulduğu için, büyüme ve gelişme sürdürüldüğü için, halka saygı ve sevgi gösterildiği için, halkın dilinden konuşulduğu için, halkın karnı doyurulduğu için… AK Parti halk tarafından beğenilmekte ve teveccüh edilmekte yargılarını ileri sürülüyorlar.

Gerçekten de geniş kitleler, sırf patates, soğan, bulgur ve kömür için geleceğini bir partiye, 16 yıldır teslim eder mi? AK Parti’nin başarısının ardında yatan sadece “sadaka” dağıtmak olmasa gerek.

AK Parti, yönetime gelerek yıllardır sürdürülen vesayet anlayışını yıkarak, sosyolojiyi ekonomik temelli dönüştürerek yeni bir açılım yapmıştır.

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..