Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '18

 
Kategori
Dünya
Okunma Sayısı
285
 

Yeni Zelanda’da Hastalık Yüzünden 150 Bin İnek İtlaf Edilecekmiş, Başka Yolu Yok mu Yazık Hayvanlara

Yeni Zelanda’da Hastalık Yüzünden 150 Bin İnek İtlaf Edilecekmiş, Başka Yolu Yok mu Yazık Hayvanlara
 

Yeni Zelanda, bakteriyel hastalığı yok etmek için 150 bin ineği itlaf etmeyi planlarken, oluşacak toplam maliyetin 886 milyon dolar olması bekleniyor.

Yeni Zelanda, ülkedeki sürülerden kaynaklanan bakteriyel bir hastalığın kökünü kazımak için 150 bin ineği itlaf etmeyi planlıyor.

Bu sabah yapılan açıklamaya göre, politikacılar ve sektör liderleri plan üzerinde anlaştılar.

886 milyon dolar maliyet yaratacak ve 10 yıl sürecek plan başarılı olduğu takdirde bir ülke ilk kez Mycoplasma bovis bakterisinden temizlenecek.(internet)

Benim merak ettiğim aynı durum insanlarda olsa ne yapardık?

Yani zaten kesiliyor o da ölüm ama itlaf nedense insanı ürkütüyor.

Dikkat edilirse işin hep maddiyat boyutuna bakılmış, hayvan hakları savunucuları nasıl karşıladı acaba.

Öte yandan yapılmak da zorunda. Zaten 10 yıl sürecekmiş, karantinaya alınarak tedavi falan bir şey olamaz mı acaba?

Bir itlaf olayında tavukları canlı canlı fırına atıyorlardı, korkunçtu korkunç!

NAHİDE ÇELEBİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kerim Kardeş ürkütücü ve korkunç başka bir yolu olmalı. Selam ve sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 30.05.2018 6:44
Cevap :
Haklısın gerçekten korkunç  05.06.2018 11:10
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5714
Toplam yorum
: 14414
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 640
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster