Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeni

Yeni
 

Fotoğraf Yıldız Örücü


Balkonumda küçük bir saksıda domates ve biber yetiştirmeyi planlamıştım, zamanını kaçırmışım.

Evdeki tek ölmeyen bitkime arkadaş alacaktım, hastalıklı bir menekşe var şimdi yanında. O da hediye verildi, ben almadım.

Otomobille dolaşmışım bütün yıl, oysa bisikletle bayır aşağı bırakacaktım kendimi, rüzgar çarpacaktı yüzüme. Hiç bisiklete binmedim bu yıl, Büyükada da bile.

Yeni bir yemek tarifi öğrenmedim ama yeni bir bulaşık makinası aldım

Yeni kitaplar okudum, yeni bir gazetem oldu.

Yeni bir içki tattım. Yeni bir sıcak şarap tarifi buldum.

Yeni bir sevgilim oldu, yıl bitmeden başına “eski” eklendi.

Yeni doğan bir bebek öptüm, yeni bir spora başladım, çokça terledim,

Yeni bir dil öğren(meyi dene)dim,

Kabakçiçeği dolması yedim ilk kez, Yaşar Kemal’i andım.

Asırlık bir çınarın altında oturdum.

Elimde şarap şişesiyle bir ada dolaştım

Zeytinli dondurma tattım bir diğerinde

İki yeni göl gördüm

8.20 lik yelkenli bir tekne kullandım ve bir de ilk kez katamaran.

Yeni yılbaşı kartları, mektup kağıtları, yeni kalemler aldım. Yeni adresler ekledim defterime ve yeni telefon numaraları.

Her yeni yılın başında yapılacaklar listesi hazırlarım. Yazılanların çoğu yapılmaz ama listemde olmayan bir dünya güzellik yaşarım ve bunlar birbirini dengeler.

Dengeli bir yıl diliyorum...

 
Toplam blog
: 38
: 633
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

Safça eski konuklarını bekleyen sahil pansiyonlarından birine kaydımı yaptırabilirim. Yine boşaltmam..