Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Yeni

Yeni
 

Aslında burda olanların,
Yapılanların hepsini
“Blog nedir” yazımda
Zaten yazmıştım ben
Büyük bir öngörüyle hem de!
Teker teker her birini.

Biliyordum çünkü;
İlle de yaşamak gerekmiyordu
Asıl, “yaşanmadan” yazmak gerekiyordu.

Su testisi kırılmadan önce,
Papaz olmadan önce yazacaksın
Olduktan sonra, kırıldıktan sonra
Yazsan neye, kime ne fayda!

Arşiv-marşiv… iyi de
Bilmeyen bakmalıdır arşive
Ama kişi BİLEN ise
O yeter zaten herşeye.

Kim nereden bilecek
Bilebilir misinizdir ki
Hiç tanımadan, etmeden birini
Bilen midir, bilmeyen mi,
Kim bilendir, kim bilmeyen diye?!


O nedenle o yazımdan sonra
Blog olsun,
Ortamda olanlar hakkında olsun
Yazılan çoğu şey bomboş.
Kim ne yazarsa yazsın
YENİ hiçbir şey yok!

Bütün şu.. olmuş, olan-biten,
Halen olmakta olanlar, olacaklar… hepsi!
Hepsini yazmışım zaten o yazımda
O yüzden, yazmak da yetmiyor işte.
Yazsan… yazılan okunsa…
Okumak bile yetmez insana.

İnsanın önce bilmesi
Kendini bilmesi gerek.
Kendin bilmedi mi insan,
Herşey nafile!

Eskiler bile işte
Temcit pilavı gibi
Hala aynı şeyleri
Yazıp yazıp, yapıp yapıp
Dururlar böyle.

Onun için bırakın yazsınlar
Size ne?

Ve ben,
Asile asilimdir,
Ama sefilse
Asalet yaramaz sefile.





Filiz Alev
17.05.”11
06.11.”12

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..