Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeniden aşık oldum bu şehre..

Yeniden aşık oldum bu şehre..
 

Galata'nın yakınları ve istanbul(um)da bir akşam..


Güzel bir hafta sonunu geride bırak(tım)tık ve bol neşeli bir pazartesi gününe merhaba dedik. Gün sanki baharı müjdelercesine gülümsüyor bize, içimizi yakıyor ve sevinç dolduruyor..

Fetih 1453 filmine gittim beğenenler, beğenmeyenler olabilir  ben bayağı etkilendim sahnelerinden ve birkez daha aşık oldum bu şehre..

Filmin ardından asıl beni büyüleyen yer gittiğimiz cafe'ydi manzarası hayran bıraktırdı kendine, hafif slow müzik eşliğinde içtik mis gibi türk kahvemizi..

Galata Kulesinin yanından aşağı doğru inerken  Konak Cafe sizi karşılıyor, girişinde pek ihtişamlı gözükmese de terasına çıktığınız anda sizi büyülüyor.

Arkanızda Galata'sı karşınızda Ayasofya'sı, Sultanahmet'i Karaköy Köprüsü'nü, sol tarafta Boğaz Köprüsünü etraflı bir açıdan görebileceğiniz harika bir yer..

Bak bak doyamadım bu güzel şehre ve yeniden aşık oldum, eminim gittiğinizde sizde büyüsüne kapılacaksınız..

Pazartesiye günaydın dedik, umarım gün de bize aynı şekilde güler, baharı andıran bir gün cıvıl cıvıl oluyor içim, Keyifli bol neşeli haftalar dilerim..

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..