Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '06

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Yeniden aşk...

    Eminim herkes bir yılın ne kadar da çabuk geçtiğini düşünüyordur. Ben de aynı duyguları yaşıyorum ama uzun zamandır ilk defa mutlu bir yıl geçirdiğimi düşünebilmek ne güzel! Bir yıl bu kadar çabuk geçerken bazen günler aylar geçmek bilmiyor insana. Geçen sene bu zamanlar hayatım gerçekten yerle bir olmuş, kalbim paramparça bir halde, hayattan ve insanlardan ümidini kesmiş bir durumda yaşarken, günler çok çok çok zor geçerken herşey aniden tersine döndü.

    Hayat öyle güzel ki gerçekten her zaman bir ümit var. Arkadaşlarım bana bunu söylediğinde içimden hep güler geçerdim ve sadece "bana moral vermek için söylenilen bir cümle" diye düşünürdüm. Ama bunu yaşayınca artık herkese büyük bir güvenle aynı sözü söyleyebilecek durumda hissediyorum kendimi...

    Bir evlilik ve son gününde vazgeçilmiş ikinci bir evlilik kararının ardından kendimi öyle yapayalnız öyle sevgisiz ve öyle şanssız hissederken, bu yaşananların benim ilerideki mutluluğumun ön şartları olduğunu nerden bilebilirdim.

    Dokuz ay içinde tekrar sevip, tekrar birine güvenip ve hatta tekrar evlenme kararı almak belki de imkansızdı benim için. Ama hiç bir şey imkansız değilmiş... En umutsuz durumda bile bulutların ardından bir güneş çıkabilirmiş.

    Umarım şu an çok mutsuz olarak bu yazıyı okuyanlar biraz olsun umut hissedip kendilerini hayatın akışına bırakmayı ve bu akış içinde kendi doğrularını korumayı daha çok önemserler.

    Perdenizi açık tutun ve güneşin bulutların ardından belirmesini bekleyin.

    Herkese iyi yıllar, mutlu yıllar ve hayırlı bayramlar...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 408
    Kayıt tarihi
    : 28.12.06
     
     

    Antalyalıyım, Ankarada yaşıyorum. 1975 doğumluyum, ODTÜ işletme mezunuyum, şu anda Finans sektöründe..