Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yeniden başlamaya ne dersiniz ?

Yeniden başlamaya ne dersiniz ?
 

Bu hafta her şeye yeniden başlamaya ne dersiniz ?
 
Ben neredeyse hemen her hafta yeniden başlamaya bayılıyorum. Hedeflerime, hayallerime tekrardan bakıp, neresindeyim diye kontrol etmeyi çok seviyorum.
 
Çünkü acelem yok, ben zaten MUTLUYUM   :)
 
Mutluluğum isteklerimi elde etmeye bağlı değil, aksine isteklerim oldukça daha da mutlu oluyorum:)
 
Yaşamak istediklerinizle ilgili ne kadar aceleniz varsa o kadar sıkılmanız olası. Belkide enerjinizin düşüklüğü, canınızın sıkılması, hedefleriniz olabilir.
ŞİMDİ HEMEN DURUN VE TÜM İSTEKLERİNİZİ, HEDEFLERİNİZİ YAZIN. Ve sonra karşılarına ne zaman olmasını beklediğinizi de yazın. 1 gün, 1 hafta,1 ay,1 yıl ya da 5 yıl gibi. 
 
Kilo vermek istiyorum : 2 ay içerisinde
Zengin olmak istiyorum : Hemen
Bir ilişkim olsun istiyorum : Bu hafta sonu
Kendi işimi kurmak istiyorum : 6 ay 
 
Burada abartarak yazdım ama sizinde buna benzer bir listeniz varsa keyfinizin kaçması normal:)
 
Elbette hepimiz her konuda aynı yerde değiliz. Belkide son 3 aydır spor yapıyorsunuz ve hedeflediğiniz kiloların yarısını verdiniz ve kalan süre sizin için ideal. Ya da çok sevdiğiniz işinizle ilgili son yıllarda çok mesai harcadınız, birikim yaptınız ve yeni işinize adım atmak için son 6 ay. Yani söylemek istediğim hedeflerinizle hizalı iseniz  zaten sorun yok, son gaz yola devam:) 
 
Ama, hedeflerinizi yazdığınızda içiniz sıkıldıysa, nereden başlayacağınızı bilemediyseniz ya da istekleriniz size çok uzak geldiyse dikkatli okuyun.
 
Ve hatta tüm isteklerinizden vazgeçmeye hazır olun. 
 
Hedeflerinizi yazdığınızda sanki hemen olacak gibi heyecanlanmalısınız. Bunun olabilmesi için öncelikle hedefleriniz küçük olması çok önemli. Hayallerinizi değil, hedeflerinizi küçültün. Egomuz ( Beynimiz) her bir hedefi gerçekleştirdiğinde bir sonraki için heyecan duymaya başlayacaktır. Ona zor, uzak, fazla hedefleri verdiğinizde o da vazgeçecek ve olmuyor alanına taşınacaktır. Yarı yolda kalmamak ve hedeflerinize ulaşmak için hedeflerinizi küçültün. Hatta hedeflerinizden vazgeçin:)
 
Kendi hayatımda bu yıl koyduğum maddelerce hedeften vazgeçtim. Çünkü fark ettim ki beni hem yokluk alanında tutuyor hem de olsun diye fazladan enerji harcıyorum ve günümü yaşamak için enerjim kalmıyor. Hedeflerim olsun diye değil, mevcut mutluluğumu artırmak için vazgeçtim hedeflerimden. Ve enerjim yükseldiğinde zaten bu yolculuk daha keyifli gelmeye başladı yeniden. Sanki yepyeni bir hediye almış ve hayatıma yeniden başlamış gibi hissettim. 
 
Mevcut hayatımın detaylarını, dinamiklerini tekrardan gözden geçirip şükretmeye başladım.
 
Hayallerimin işini yaptığım için şükrediyorum.
Zaman bereketim için her gün şükrediyorum. Dilediğim kadar, dilediğim zaman çalıştığım ve ürettiğim için şükrediyorum
İşimi keyif, neşe ve eğlence alanından yaptığım için şükrediyorum
İşimi yaparken aynı zamanda kendimde geliştiğim ve çift taraflı bir kazanç elde ettiğim için şükrediyorum.
Sağlıklı olduğum için şükrediyorum
Çok sevdiğim arkadaşlarımla zaman geçirebildiğim için şükrediyorum
Okuduğum kitaplardan, izlediğim filmlerden her an keyif aldığım ve kendime eğlenmek için zaman ayırıp bunun tadını çıkardığım için şükrediyorum.
Evrende, her an yepyeni bilgilerle buluştuğum, bu yeni bilgilere kendimi açtığım için şükrediyorum.
Benim gibi, değişimi seven, kendine ve kişisel gelişimine  zaman ayıran harika insanlarla yazıştığım, konuştuğum ve çalıştığım için şükrediyorum:)
 
Umarım bu yazı sizlere dokunmuş ve küçükte olsa kendinizi iyi hissettme alanına taşımıştır.
 
Daha fazlası için yarın akşam ( 22 Şubat Pazartesi ) saat 21:00'da Online seminerimize katılabilirsiniz. 
Hedef koymak, hedeflerimize ulaşmak ve ve kendi hayatınızda nerede olduğunu fark etmek için birlikte çalışabiliriz. 
 
Tarih : 22 Şubat Pazartesi
Saat : 21:00-22:00 (1 Saat) 
Ücret : 30 TL 
 
Satın almak için TIKLAYINIZ 
www.degisimbahcesi.com 
 
NOT : SEMİNERİMİZ İNTERNET ÜZERİNDEN CANLI YAYIN OLARAK YAPILMAKTADIR. iNTERNET VE BİLGİSAYARINIZ VAR İSE YAYINA KATILABİLİRSİNİZ. 
 
TÜM DEĞİŞİMLER ÖNCE ZİHİNDE BAŞLAR..
 
Sevgiler
Ayşegül Demirel
 
Toplam blog
: 20
: 614
Kayıt tarihi
: 31.05.15
 
 

Kişisel gelişim yolunda, NLP, Reiki, Kuantum, Çekim yasası, yüzlerce kitap ve seminer sonrası 14 ..