Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '13

 
Kategori
Blog
 

Yeniden başlarken

Yeniden başlarken
 

PKK çekiliyor..


23 Nisan (2013) günü - Ulusal Bayramımızı kutladığımız gün- eski blog arkadaşlarımdan Sayın Yıldız Nihat'tan bir mesaj aldım...

Mesaj, aynen şöyleydi : "Sayın cdenizkent; 2013 yılındayız ve sizden hala bir haber yok"... Yıldız arkadaşımın bu mesajı beni çok sevindirdi... Aradan 3 yıl geçmesine rağmen hatırlanmak güzel şey... Kendisine teşekkür ettim ve neden yazmaya başlamadığımı kısaca açıkladım... Ancak arkadaşımın bu mesajı beni gıdıkladı, damarlarımdan akan kanı hızlandırdı... Her sabah uyandığımda, içimden gelen bir ses, "neden yazmıyorsun?"  diye beni hem rahatsız etti hem de kışkırtı.....

Sonunda yazmaya karar verdim...

Ancak, önce..

MB'ye üye olduğum 2007 yılından, geçici olarak blog yazmaya ara verdiğim 2010 yılına kadar -spor dışında- hemem hemen her konuda yazdığım 324 bloğu okuyan, yorum yapan; ayrıca, bloglarını okuduğum, yorum yaptığım tüm blog arkadaşlarıma "merhaba!" der, sevgi ve saygılarımı iletirim...

En son yazdığım blog(bir önceki blog), "2013'e DOĞRU" idi ve yayınlanma tarihi de  8 Mart 2010  idi. Bu blog'da,  spor hariç, hemen hemen her konuda kısa kısa görüşlerimi bildirmiş ve 2013 yılında tekrar görüşmek üzere ayrılmıştım...

Bu bloğumun, "ERMENİ MESELESİ VE PKK SORUNU " adlı alt başlığında aynen şunu öngörmüştüm ; "En geç 2013 yılında, Türkiye ile Ermenistan arasındaki 'soykırım' meselesi gündemden kalkacak, PKK terörü tarihe karışacaktır. Bu hayalci bir görüş değildir; bu Türkiye jeopolitiğinin bir gereğidir."

Henüz  2013 yılı bitmedi... Bu görüşümün ne kadarının gerçekleştiğini ve gerçekleşeceğini sizlerin takdirine bırakıyorum... Ancak içinde bulunduğumuz süreçle ilgili bazı söyleyeceklerim de olduğu için ve de blog arkadaşım Sayın Yıldız Nihat'ın da bana verdiği gaz boşa gitmesin diye yıl sonun beklemeden yazma kararımı biraz öne aldım... Umarım yıl sonuna kadar PKK, tamamen yurdumuzu terk eder ve yeni Anayasa'da şu veya bu şekilde yürürlüğe girer.

İlginçtir ki...

Yazmaya ara verdiğim tarih ; 8 Mart 2010 - Dünya Kadınlar Günü..

Yazmaya başladığım tarih : 8 Mayıs 2013- PKK'nı çekilmeye başladığı gün...

Bir başka blog'da buluşmak üzere...

NOT : Uzun süre blog türü yazı yazmadığım için, yaptığım yazım hatalarından dolayı peşinen özür dilerim.

CDENİZKENT

 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..