Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yeniden evlenmek istiyorum

Yeniden evlenmek istiyorum
 

On sene önce eşini kaybetmiş bir kadın...

İki çocukla hayat mücadelesi vermiş,çocuklarına üvey baba sıkıntısı yaşatmamak için yalnızlığı tercih etmiş bir kadın...

Şimdi her iki evladını da evlendirmiş ve artık hayat treninde yalnız seyahat etmek istemiyor.Henüz genç sayılan bir yaşta ve karşısına yeniden mutlu olma şansı çıkmış, yeniden evlenmek mutlu olmak istiyor.

Ama karşına hem evlatları hem de akrabaları çıkmış,evlenemezsin diyorlar...

Kocasının akrabaları,kocanın kemiklerini sızlatamazsın! diyorlar,çocuklar da buna katılıyor...biz seni ne zaman yalnız bıraktık ki bir başkasına ihyiyaç duyuyorsun diye annelerine adeta hesap sorup yargılıyorlar.

Peki bu kadının bunca acı ve yalnızlık çektikten sonra,hayatını yaşamaya mutlu olmaya,sevip sevilmeye hakkı yok mu? Bizler, sevdiklerimizin mutlu olmasını neden istemiyoruz.Kadının ikinci kez evlenmesini yanlış bulan bir zihniyet hala nasıl olabiliyor canım ülkemde anlayamıyorum. Çocukların ikisi de üstelik okumuş aydın kişiler,tabii sözde diyeceğim ben bunlara.

Her sevginin her ihtiyacın farklı olduğunu ne zaman idrak edecek bu insanlar.
Yaşamı sürekli fedakarlık etmekle,onlar ne istiyora cevap vermekle mi geçecek?

Hem o kadar çok örnek var ki çevrede, kadın olsun erkek olsun eşini kaybedip de yaşlandığında kendi çocuklarına bile ağır geliyor. Yalnız bırakılan,huzur evlerine kaçan veya bırakılan yüzlerce hatta binlerce yaşlı insanın çoğunun evlatları var. Tabii bunlara evlat denirse!

Bırakın annelerimiz,babalarımız hangi yaşta olurlarsa olsun,yeni bir başlangıça cesaretle adım atabiliyorlarsa, onları destekleyelim. Yeniden yaşama katılmalarına izin verelim.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..