Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Yeniden merhaba!

    Yeniden merhaba!
     

    Hayat Okyanusu'nda dolaşırken yakalandığı amansız bir fırtınanın ardından, limanıma bir süreliğine uğrayan bir denizcinin anlattığı bir ada vardı. Bana şöyle demişti o denizci :

    _ Milliyet Blog diye bir ada var hiç duydun mu?

    _ Hayır dedim. Bana biraz o adadan bahsedebilir misin?

    O da başladı bana anlatmaya:

    _ Yüreği güzel bir çok insan tekneleriyle Hayat Okyanusu'na açılıp, tam da bu okyanusun ortasında bulunan bu adaya gelip, limanlarına demir atarlar. Herbiri farklı farklı yerlerden gelirler ve oturup Hayat Okyanusu'ndan bahsederler; onun güzelliğinden, çirkinliğinden, acımasızlığından, derinlerinde barındırdığı sırlardan, sonsuzluğundan, basitliğinden, büyüklüğünden, ne olduğundan, ne olmadığından...

    İşte ben de bu denizcinin söylediklerinden etkilenip, teknemin yelkenlerine sevgi rüzgarının esintilerini doldurup, sizlerin aranıza katılmaya karar verdim.
    Herkese yürek dolusu MERHABALAR!

    NOT: Yokluğumu farkedip mesaj yollayan ama benden karşılığını alamamış tüm dostlardan özür dilerim.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 349
    Kayıt tarihi
    : 19.08.07
     
     

    1980 Tunceli doğumluyum. Bir kamu kuruluşunda çalışmaktayım. Kendimden bu kadar bahsetmem lazım çünk..