Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Yeniden seni yaşamak

Yeniden seni yaşamak
 

Karda açan kardelene benzer sana duygularım

Tutunuyor yüreğimin topraklarına köklerim!.

Sen benim ilkbaharımsın

Ve ben her ilkbaharda sende yaşıyorum…


Dallarım narin ve kırılgan,

Umutlarımın kırıldığı zamanda üşür duygularım!
Ki vazgeçişlerimin başlangıcında tazelenir anılar.

Bendeki aşk sinsice yarınlarda tutuşur yeniden

Sonra da içimde alevlenen sensizliğe,

Yeniden başlar dayanılmaz bir heyecan!
Bir türkü gibi yapışır dilime seni yeniden yaşamak..


Yüreğim sensiz hiç bir limana sığınıyor artık

Hayat gemisinin sensiz yelkeni kırık

Sen yoksun kadırgaları dibe vurmuş yüreğimin!

Ve bu liman giderek yer ediyor içimde...


Yazdığım her şiirin satır aralarında

Bana nefes aldığımı hissettiren

Senin adının ilk harfinin geçmesiydi,

Korsansız sahillere ayak basıyor oluyordum o zaman!

Kuruyan tüm sevgi fidanları yeniden canlanıyor içimde…

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..