Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Yeniden UEFA kupası heyecanına sürükleyen takım…

Yeniden UEFA kupası heyecanına sürükleyen takım…
 

Pazar 22 Şubat 2009 salonda oturmuş kitap okuyordum. Büyük oğlum televizyonda futbol maçı izliyordu. Süper Lig maçları ilgi alanımda olmadığı için ben izlemiyorum, hangi takımlar oynadığının farkında bile değildim. Tüm dikkatimi elimdeki “ Kimseye Söyleme” romanına vermiştim. Birden oğlumun halının üzerine uzandığını gördüm…Gözlerinde yaşlar... Kitabı bıraktım ve neler olduğunu anlamaya çalıştım…

Kaçırılan bir penaltı… Oğlum çok üzgündü… Bunu gözlerinden okuyabildim. İçim parçalandı… Her ne kadar bu bir oyun olduğunu anlatmaya çalışsam da sevdiği takımın yenilmesini, oğlum kabul etmek istemiyordu…

***

Ben futboldan anlamam, fakat milli maçları izlemekten çok büyük keyif alıyorum. Yıllarca susturulmuş milli duygularım, bizim takımdan atılan her gol ile patlak veriyor ve ben en fanatik taraftar oluveriyorum.

Biraz önce Galatasaray - Bordeaux maçını ailecek izledik…

Oldukça tedirgindim, oğlumun tekrar üzülmesini istemiyordum.

Sonuçta bu bir oyun… Ama o henüz on beş yaşında bir çocuk…

Maç başlar başlamaz daha 12 saniyede gelen rakip golü ile canım sıkıldı…

Bülent Korkmaz için de üzüldüm… Kötü bir başlangıçtı…

Sonraki dakikalarda Galatasaray takımın kurduğu üstünlükle ilk yarı çok iyi bir skor ile bitti : 3-1

Oğlumun mutluluğuna diyecek yoktu, tabii ki bizim de.

İkinci yarı yine hayal kırıkları ile geçti. İki şanssız rakip golü ve can sıkıcı beraberlik.

Maçın son dakikalarda, ümitler tükenmişken, Sabri’den gelen müthiş gol ile hepimiz ayağı fırladık…

Ne karşılaşmaydı ama…

Milli maç havasında geçti…

Fransız takımını ezip geçtik.

Bülent Korkmaz için de güzel bir başlangıç oldu. Arda’nın sözlerine katılıyorum

“Kulübeye yakışan genç bir teknik direktör”

Takıma ve yeni direktörüne başarıların devamını bütün kalbimle diliyorum.

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..