Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Öykü
 

Yeniden var mısın?

Yeniden var mısın?
 

Alıntı


Bölüm 12

Pazartesi ofise geldiğinde Mine henüz gelmemişti,dün gecede aramamıştı.Yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu düşünerek odasına girdiğinde Mine heyecanla seslenerek arkasından geldi.Nefes nefese kalmıştı:

‘’Anlatmam lazım inanılmazdı,ben böyle heyecanlanmadım Esra…öyle tatlılar…sanki ben hep onlardan biriymişim gibiydiler…ailemle tanışmak istediler…seni arayacaktım ama çok geç döndüm eve…hiç uyumadım seninle konuşamadığım için…heyecanda var…’’

‘’Ben hiç bir şey anlamadım,on yaşında aldığı pek iyiyi annesine anlatan çocuk gibisin güzelim bir otur hepsini sıra ile anlat bende sana bir kahve söyleyeyim…’’dedi Esra.

Kendi koltuğuna oturmuştu ve kahvelerini söylemişti Mine ise bir oturup,bir ayakta odada volta atarak her şeyi en başından anlatmıştı.Gece heyecan yaptığı kadar zor geçmemişti, Halit’in ailesi çok sıcak kanlı ve samimi insanlardı,onu sıkmamış ve yoracak şeyler sormamışlardı.Özellikle annesi çok sevimli bir insandı ve onu çok sevdiklerini hemen belli etmişlerdi,en kısa zamanda ailesi ile tanışmak istemişlerdi.Güzel bir akşam yemeği ve samimi bir sohbetle geç saatlere kadar oturmuşlardı.

‘’Bak ben sana iyi olacak her şey demiştim’’ dedi Esra.

‘’Evet gerçekten çok mutluyum şekerim ya…He! Dün sesin dışardan geliyordu aradığımda sen ne yaptın bakalım?’’

‘’Hiç…’’

‘’Nasıl bir hiç o,sanki benden bir şey gizliyorsun sen?’’ diye tek kaşını kaldırıp cevap bekledi Mine.Bir süre sessiz kalmayı tercih etse de kız,bu durumu en yakın arkadaşından saklamak istemiyordu.Erkanla birlikte olduklarını anlattı Mine en çok gülü aldığı kısım üzerinde durdu:

‘’Demek sana gül verdi ve alıp gelmemesinin yanlış olduğunu söyledi,kızım bu adam sana kesilmemişse bende Mine değilim ya…’’

‘’Offf!Nasılda seversin abartmayı,sadece çok kibar o kadar ne var bunda anlamlar yükleyecek,hem çiçekçi kız çok ısrar etti ve acayip dua ve temkinlerle almaya zorladı,aslında onu göndermek için aldı…’’

‘’Hı hı!Tabi tatlım o yüzden alıp gelmediğine de yakındı dimi?’’İki arkadaş gülümsediler.

‘’Aslında hiç fena olmaz bir ilişkiniz olsa…Halit anlattı,çok sıcak kanlı ve düzgün bir insanmış,çok az tanımasına rağmen onu çok yakından tanıyormuşçasına güven duygusu ile bahsetti ondan…’’

‘’Olur mu hiç Mineciğim öyle şey,biliyorsun ben artık asla aşık olmayacağım…’’

‘’Büyük laf ediyorsunuz prenses,hiç belli olmaz bu kadar emin olmamalısın bence’’

‘’Ama ben eminim…’’dedi kesin bir tavırla kız.Arkadaşının üzerine daha fazla gitmedi Mine ve biraz daha sohbetten sonra odadan çıktı.

Esra koltuğuna iyice yaslanmış ve gerçekten büyük mü konuştum acaba diye düşünüyordu.Bir erkeğe yeniden güvenmek,tekrar aşık olmak öyle büyüyordu ki gözünde hem ondan da böyle bir adım yoktu,olsa da bu onu sadece kızdırırdı,neden bunları düşüneyim diye kendini işlerine vermeye çalıştı.

Erkan bütün akşam boyunca Esra’yı hayal etmiş,ne kadar sıcak kanlı bir kız olduğunu düşünmüştü ve ondan etkilendiğini hissediyordu.Onu daha yakından tanımak istiyordu belki de ona aşık oluyordu,henüz ne hissettiğinden emin olamasa da bildiği tek şey akşam olduğu gibi sabahtan beride onu düşünüyor olmasıydı ve kısa bir süre sonra öğlen yemeğine davet etmek için aramak istedi,belki yanlış anlar diye düşünse de bugünde onu görmek istiyordu ve telefonu çevirdi.

‘’Alo!’’

‘’Merhaba Esra nasılsın,meşgul etmiyorum umarım?’’

‘’Merhaba.hayır tabi ki etmiyorsun.İyiyim sen ?’’

‘’Bende iyiyim teşekkür ederim,şey…. Eğer senin için uygunsa birlikte öğlen yemeği yiyebilir miyiz?’’

‘’Mine ile çıkacaktık ama…Olabilir.’’

‘’Çok sevindim seni kaçta alayım?’’

‘’Sen söyle yeri ben geleyim,on iki de orda olurum’’Erkan kabul etti ve gidecekleri restoranı tarif etti.

Erkan sözleştikleri saatte oradaydı ve onu bekliyordu.Biraz gecikmeli olarak kızda geldi kısa bir süre sonra,hemen siparişlerini verdiler.Kısa bir hal hatır faslından sonra:

‘’Ben biraz seni sıkıştırıyor gibi oluyorum galiba ama dünden beri seni yeniden görmek istediğimi hissettim…’’dedi adam.Kız duyduklarına çok şaşırmış ve de mutlu olmuştu,ama bu ne demekti ki şimdi…

‘’Beni yanlış anlama lütfen ben sadece sana daha yakın olmak istediğimi söylemek istiyorum’’

Kız sessizce dinliyordu ve bu istek sinirine dokunmuştu.

‘’Galiba ileri gittim…Hiç bir şey demedin….’’Kız sessiz ve soğuk bakışlarla adama bakıyordu.

’’Ben sadece…şey…yani… yanlış anlaşılmak istemem ama farklısın sen demek istiyorum ve sana daha yakın olmak isterim,daha iyi arkadaş belki…seni daha iyi tanımak için belki de…’’

Esra daha da şaşırarak dinliyor ve aklından bin türlü şey geçiyordu.Biraz kızıyordu kendine ‘’adamla ilk tanışmada balığa gidersen oda böyle sana aşkı ilan eder‘’diyordu’’ama aşkı ilan değil ki seni tanımak istiyor,sana aşık oldum demiyor ki…’’ diyordu.

Adamın söylediklerini anlamak yerine aklından geçenleri düşünüyor ve bu ifadeler yüzüne yansıyor,kızgın kırgın ve karma karışık adama bakıyordu.

‘’Bir şey demeyecek misin Esra?’’

…………………

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..