Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yeniden yazmak...

Yeniden yazmak...
 

Çok küçük yaşlardaydım, günlük tutardım, çok severdim yazmayı, arada kesintilere uğrasa da senelerce yazdım, hatta şiirler bile yazdım…Hiç yazabileceğimi düşünmezdim. O kadar şeyi bana yazdıran neydi bilemiyorum..

Sonra kesildi birden. Üniversite hayatı, aileden uzak yaşamak.. Herhalde zaman ayıramaz oldum, sonra da iş hayatı başladı.

Şimdi farkediyorum da yazmayı bıraktığımdan beri hayal kurmayı da, umut etmeyi de bırakmışım. Yazdığım zamanlar daha bir rahattı içim. Acaba yazmak mıydı beni rahatlatan şey?  Yeniden yazmaya başlarsam hayallerim çoğalacak mıydı?  Gözlerimde canlanıp beni huzura boğacak mıydı?

 

 
Toplam blog
: 3
: 988
Kayıt tarihi
: 13.04.13
 
 

  1983 Antalya doğumlu, ilk ve ortaögrenimimi Antalya'da tamamladıktan sonra,  2005 yılında Beyke..