Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Yeniden yazmak

Yeniden yazmak
 

Milliyet Blog’da uzun bir okuyuculuk dönemim oldu. İlk yazımı, 29 Ocak 2007 günü yazdım. Son yazımı ise, 28 Mayıs 2007 de. Bir ay süren bir ayrılığımız oldu. Zorunlu bir ayrılıktı. Bugün yeniden yazmaya başlamanın sevincini yaşıyorum. Gene Türk Hava Kurumu’nu , havacılığın unutulanlarını, havacılık öykülerini yazacağım. Zaman zaman da toplumsal olayları ve Ülke gerçeklerini. Umarım beni anımsayanlar olur. Bu kadar uzun bir aradan sonra unutulmuş olmak olası.

Orman yangınlarını yazdım önceki yazılarımda. Yeni ağaçlar dikmek, yeni ormanlar oluşturmak kadar var olan ormanlarımızı korumanın öneminden söz ettim. Orman yangınlarında en etkili söndürmenin havadan yapılabileceğini anlattım. Havadan orman yangınları savaşımının da Ulusal kurumlarla yapılabileceğini, başkalarının bizim orman varlığımızla çok ilgili olmayacaklarını yazdım. Sizleri, Türk Hava Kurumu’nun yangın uçağı filosunu çoğaltmak, yeteneğini geliştirmek için başlattığı kampanyadan da haberdar ettim.

Havacılığa gönül vermiş gerçek kahramanları, şehitlerimizi, uçak sanayimizi, rekor kıranları, dünya şampiyonlarını da yazmaya çalıştım. Yeteneklerimle sınırlı ve dilim döndüğünce.

Ayrı kaldığımız bu bir aylık süre içinde, Miliyet Blog okumaya çalıştım. Pek sık olmasa da gelişmeleri izledim. Yeni gelenlere sevindim. Ayrılanlar için üzüldüm.

Bir ay süren ara bitti. Burada yeniden yazmaktan mutluyum. Eskiden olduğu gibi, aksatmamaya çalışarak, haftada üç gün yazama çabamı sürdüreceğim. Umarım zorunlu bir ayrılık daha yaşamayız.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..