Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '17

 
Kategori
Eğitim
 

Yenilmez Armada - Y kuşağı

Yenilmez Armada - Y kuşağı
 

Alıntıdır...


Öncelikle her istediğin alınıyor, alınmazsa kıyameti koparıyorsun. 

Ödevini yapmıyorsun, sınavlardan çakılıyorsun ama sorun yok gene de sınıf atlıyorsun. 

Bilgisayara geçip oyun oynuyorsun, kazanıyorsun kazanmasanda ayarlarıyla oynuyorsun; gene kazanıyorsun. 

Sosyal medyada bir resim atıyorsun beğeniler kazanıyorsun. 

Babandan para kazanıyorsun. 

Annenden dönem sonu hediye kazanıyorsun. 

Onda var ben de yok diyorsun, kazanıyorsun. 

Bütün istediklerini elde eden bir kuşak yatışıyor. Adına Y kuşağı diyorlar. Ben ise Yenilmez Armada diyorum. Çünkü onlar hiçbir eleştiriyi, düşünceyi, gerçekliği umursamıyor. Gerçeklerle karşılaştıkları zaman ise iş işten geçmiş oluyor. 

Velhasıl kelam 20 sene sonra Yenilmez Armada memur, işçi, mühendis, polis, asker, öğretmen, gazeteci, futbolcu, popçu olarak karşımıza çıkacak. Yani donanma boğazın en dar noktasına doğru gidiyor ben ise karşımda bir Preveze değil Çeşme Baskını görüyorum. Bu övünülmüş cahillikle, kabul edilmeyen eleştiriyle, bakılmayan pusulayla, çizilmeyen rotayla, gölet bile onlara dalgalı okyanus gelecek sonra da denizin dibini boylayacaklar. 

Neyse fazla umutsuz olmayın anneler,  babalar, elektronik emzikleri ellerine verin de sussunlar. 

Emre ERDEN 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..