Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Yeniplanet gitti, Haluk Seki geldi...

Yeniplanet gitti, Haluk Seki geldi...
 

Daha önce bir günlüğümde anlatmıştım. Ben bu yılın Mayıs ayına kadar iyi bir Milliyet Blog okuyucusuydum. Her gün 10-15 günlük okurdum. Öyle bir zaman geldi ki, köşe yazarlarını okumayı bırakıp günlük yazarlarını okur olmuştum.

Nisan ayında yayınlanan bir günlüğe yanıt vermek istediğimde üye olmam gerekliliği ortaya çıktı ve Mayıs ayı içinde üye oldum.

Kendimi bildim bileli – evet abartmıyorum kendimi bildim bileli- bildiklerimi, düşüncelerimi paylaşmak gibi bir yapım vardır. Eğer bir şeyi biliyorsam ve bunları diğer insanlarla paylaşmazsam çok büyük bir rahatsızlık duyarım.

MB üyesi olduktan sonra tüm günlük yazarları gibi içimdeki yazmak, paylaşmak arzusuna gem vuramadım. Önceleri yoğun iş ve özel yaşam tempom içerisinde “yazmak” gibi ek bir sorumluluk almak istemedim.

Alışageldiğim sorumluluk anlayışına göre yazdıktan sonra yazının sonuçlarını takip etmek gerekirdi. Böyle bir zamanım yoktu, yapamazdım. Yapardım, yapamazdım diye kendimle tartışırken “içimdeki çocuk” ilk yazıyı yazıp "yayına al" tuşuna basmıştı bile. Sonrasını biliyorsunuz, zaman buldukça yazan bir günlükçü oldum çıktım.

İlk üye olurken çok özenli davranmadığımı itiraf edeyim. Çünkü amacım “okur-yazar” olmak değil, “okur-yorumlar” olmaktı.

İlk günlüklerimi yazdıktan sonra da uzun süre MB’ da kalmamayı düşünüyordum, düşünceme göre şu günlerde günlüklerimi silmiş ve okur koltuğuna oturmuş olmam gerekiyordu. Ama yapamadım işte. Hiçbir günlüğe kıyamadığım gibi verdiğim emeklere de kıyamadım.

MB formunu özensiz bir şekilde doldururken nedense görünen adım olarak isim yazmayı değil de rumuz yazmayı yeğlemiştim.

Rumuzla yazmak beni epeydir rahatsız ediyordu. Sanki okura saygısızlık ediyormuşum gibi düşünüyordum. Biliyorum, saygı ile ilgisi yok ama, yine de böyle düşünüyordum. Sonunda ansızın kararımı verdim ve kullanıcı adımı Haluk Seki olarak değiştirdim.

Bundan böyle sizlere Yeniplanet yerine Haluk Seki olarak sesleneceğim.

Haluk gerçek adım, Seki ise kısaltılmış takma soyadım.

Bu değişiklikten dolayı sizlerden özür diliyorum.

Tüm dostlara sevgi ve saygılarımla...

Haluk Seki

 
Toplam blog
: 90
: 2099
Kayıt tarihi
: 27.05.07
 
 

Yaşayacağım yıllar yaşadıklarımdan daha az... Öyleyse "adam gibi yaşamalı" diye düşünüyorum. Kola..