Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '17

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Yepyeni Bir Atıştırmalık Takdimimdir:) Baltop

Yepyeni Bir Atıştırmalık Takdimimdir:) Baltop
 

baltop


"Baltop" takdimimdir:)
Bu düşük kalorili atistirmaliklari kendim kendime hazirladim:) tümüyle diet sevgimle yapildi:) Gelelim tarife..


Malzemeler
Ince bir dilim bal kabagi
2 kaşık bal
Bir bardak yulaf ezmesi
Yarim bardak irice kiyilmis ceviz içi

Bal kabagini küçük parçalar halinde kesip üzerini kapatacak kadar su ekleyip pisiriyoruz. Yumusayana kadar pişirip biraz bekletip catalla eziyoruz...üzerine bal, yulaf ve cevizi ilave edip karistiriyoruz . Elimizle şekil verecek kıvam haline gelince minik toplarimizi yuvarliyoruz:) Ardından bolca hindistan cevizi ile buluşturup servise hazır hale getiriyoruz:)
Herkese afiyet olsun:)

 

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..